علت حادثه هواپیمای کاسپین در ماهشهر در حال بررسی است

علت حادثه هواپیمای کاسپین در ماهشهر در حال بررسی است
دوشنبه 7 بهمن 1398 - 11:47

نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل ایجاد حادثه برای هواپیمای کاسپین در فرودگاه ماهشهر توسط تیمی از متخصصان در حال بررسی است و نتیجه این بررسی در سطح عمومی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

علی گل‌مرادی روز دوشنبه در تشریح جزییات حادثه‌ای که برای هواپیمای کاسپین شماره ۶۹۳۶ ایجاد شده است که در پی آن هواپیما از انتهای باند ماهشهر خوزستان خارج شده و پس از عبور از فنس‌های انتهای باند، وارد یک خیابان شده است، اظهار داشت: این پرواز از تهران به ماهشهر بوده که در ساعت ۶:۳۵ صبح امروز دچار حادثه شده و در زمان فرود به دلیل نقص فنی از باند فرودگاه ماهشهر خارج شده است.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هم‌اکنون دلیل بروز این حادثه توسط تیمی از متخصصان در حال بررسی است تا در این مورد اطلاعات دقیق و کارشناسانه ارائه شود.

گل‌مرادی با اشاره به وضعیت مسافران این هواپیما، تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه آسیبی به ۱۳۶ مسافر این هواپیما وارد نشده است و همه آنها با صحت و سلامت از هواپیما خارج شده‌اند.

به گزارش خانه ملت، وی یادآور شد: البته این قبیل موضوعات به لحاظ فنی نیاز به بررسی تخصصی دارد که از تمام ابعاد صورت بگیرد و به محض اینکه خبری را در این خصوص به دست آوریم به طور قطع در سطح عمومی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها