شناسایی بزرگترین گنج زیر زمینی النصره در ادلب

شناسایی بزرگترین گنج زیر زمینی النصره در ادلب
يکشنبه 13 بهمن 1398 - 22:39

یگان های ارتش سوریه در عملیات پاکسازی اطراف  منطقه معردبسه در جنوب شهر سراقب در ریف ادلب جنوب شرقی بر یکی از بزرگترین ،مقاوم ترین و مجهزترین پایگاههای تروریست های جبهه النصره که شامل کارگاهی برای ساخت بمب و گلوله و اتاق های عملیات تسلط یافتند.

العالم سوريه

خبرگزاری سانا اعلام کرد یگان های ارتش در عملیات پاکسازی اطراف منطقه معردبسه بر یکی از پایگاه های اصلی که تروریست های جبهه النصره در یکی از صخره ها حفر کرده بودند و شامل شبکه ای از تونل های مجهز به شبکه روشنایی و تهویه و دارای راه ارتباطی به چندین اتاق اختصاصی فرماندهان گروه تروریستی برای مدیریت حملات خود و حملات منامه ، تسلط یافتند.

سانا اعلام کرد تروریست ها در تپه های صخره ای، کارگاهی برای تولید بمب های مختلف و هم چنین مین گذاری خودروها و کارگاهی موسوم به توپخانه جهنم برای تولید بمب و گلوله های موشکی احداث کرده بودند.

سانا اعلام کردبسیاری از تجهیزات بمب گذاری و تولید گلوله و برخی سلاح ها ساخت ترکیه بود.

یگان های ارتش سوریه پنج شنبه گذشته منطقه معردبسه در مسیر بین المللی حلب حماه را که مشرف بر منطقه راهبردی سراقب است را آزاد کردند و عملیات خود را به سمت سراقب و روستاها و مناطق مشرف برآن ادامه می دهند.

یگان های ارتش درعملیات پاکسازی مناطق و بخش ها، بر یکی از پایگاههای مستحکم زیر زمینی گروههای تروریستی و شبکه های تونلی و توپخانه ای و مهمات آنان در روستای موقه و منطقه حیش واقع در جنوب شهر معره النعمان تسلط یافتند.

شناسایی بزرگترین گنج زیر زمینی النصره در ادلب

یگان های ارتش سوریه در عملیات پاکسازی اطراف منطقه معردبسه در جنوب شهر سراقب در ریف ادلب جنوب شرقی بر یکی از بزرگترین ،مقاوم ترین و مجهزترین پایگاههای تروریست های گروه جبهه النصره را شامل کارگاهی برای ساخت بمب و گلوله و اتاق های عملیات تسلط یافتند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها