توزیع اقلام بهداشتی میان ایرانیان در ۳۰ شهر چین

توزیع اقلام بهداشتی میان ایرانیان در ۳۰ شهر چین
چهارشنبه 16 بهمن 1398 - 14:51

«ستاد همیاری شانگهای و شرق چین» که با هدف کاهش مشکلات ایرانیان مقیم چین در مقابله با ویروس کرونا و با مشارکت سرکنسولگری و اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم شانگهای تشکیل شده است، اقلام بهداشتی میان ایرانیان در ۳۰ شهر چین توزیع کرد.

العالم ـ آسیا

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم شانگهای، توزیع اقلام بهداشتی در دو مرحله انجام شد که در مرحله نخست این اقلام با مشارکت و نظارت اعضای ستاد میان ایرانیان مقیم حوزه کنسولگری شانگهای شامل شهرهای شانگهای، ججیانگ، جیانگسو، آنخویی، خفی، هانجو، ایوو، شایوشینگ، نانجینگ، چانجو، نانتونگ، نینگبو، سوجو و جنگجو توزیع شد.

در مرحله دوم نیز اقلام بهداشتی میان ایرانیان مقیم استان های لیائونینگ (دالیان)، استان جیانگشی (نانچانگ)، استان شاندونگ(ینتای)، استان خووبی (جیامن)، استان فوجین(شیامن - نانپین)، استان سیچیوان (چونگچین)، استان خنن (جنجو)، چونگچین و بخشی از پکن و گوانگجو توزیع شد.

توزیع اقلام بهداشتی در شنژن و گوانجو

روابط عمومی کنسولگری گوانجو نیز اعلام کرد محموله ماسک های اهدایی اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم جنوب چین، با نظارت و کمک سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در گوانجو، میان هموطنان مقیم جنوب چین بویژه شهرهای شنزن و گوانجو توزیع شد.

گزارش می افزاید: شرکت هواپیمایی ماهان در انتقال این محموله انسان دوستانه کمک زیادی کرده است.

ویروس کرونا که از اواخر سال 2019 میلادی در شهر ووهان واقع در استان هوبی چین شایع شد تا کنون 24 هزار و 426 تن را مبتلا کرده و 493 تن را هم به کام مرگ فرستاده است.

پربیننده ترین خبرها