خانواده اسرای اسرائیلی: دولت آزادی فرزندان ما را فراموش کرده است

خانواده اسرای اسرائیلی: دولت آزادی فرزندان ما را فراموش کرده است
جمعه 25 بهمن 1398 - 14:24

خانواده نظامیان صهیونیستی اسیر در نوار غزه و خانواده "آبارا منگستو"، شهروند اسرائیلی اعلام کردند که تلاش جدیدی را برای به جریان انداختن پرونده خود آغاز کرده اند.

العالم - فلسطین اشغالی

خانواده یک افسر اسیر اسرائیلی به نام "هدار گولدین" اعلام کردند که یک کمپین مردمی جدید را برای آزادسازی اسرای صهیونیستی ایجاد کرده اند. تلاش های این کمپین در بیست و ششم فوریه جاری با تظاهراتی در شهر "بئر السبع"، با عنوان "دیگر سکوت نمی کنیم – فرزندانمان را برمی گردانیم"، به اوج خود رسید.

این خانواده ها معتقدند که دولت رژیم صهیونیستی بدون هیچ تلاشی برای بازگرداندن اسرا پس از گذشت 5 سال، پرونده اسرا در غزه را نادیده گرفته و آن را به حاشیه رانده است. این خانواده ها تلاش می کند پرونده اسرای اسرائیلی را که پس از تجاوز این رژیم به غزه در تابستان 2014 بدون هیچ تغییر ملموسی راکد مانده است، دوباره به جریان بیندازند.

ابو عبیده، سخنگوی گردان شهید عز الدین قسام، به تازگی فاش کرده است که شماری از اسرای رژیم صهیونیستی در گلوله باران غزه توسط نظامیان این رژیم در می 2019، به طور مستقیم هدف قرار گرفته اند.

وی خاطرنشان کرده است که این گردان تمایلی به افشای سرنوشت اسرای اسرائیلی در این مقطع زمانی را ندارد. وی با تأکید بر این موضوع به اسرای فلسطینی قول داد که این گردان از هر راهی برای آزادی آنها استفاده می کند. حماس بازگشت به هر گونه مذاکره ای برای از سر گیری طرح مبادله اسرا را منوط به آزادی کسانی می داند که در چارچوب طرح "معامله شالیت"، آزاد شده بودند اما رژیم صهیونیستی آنها را دوباره در سال 2014 بازداشت کرد.

پربیننده ترین خبرها