سردار شیرازی: اقدامات ممتاز شهید سلیمانی باید الگوی نیروهای مسلح باشد

سردار شیرازی: اقدامات ممتاز شهید سلیمانی باید الگوی نیروهای مسلح باشد
سه شنبه 29 بهمن 1398 - 19:14

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه شهادت شهید سلیمانی مسیر تاریخ جهان را تغییر داد، گفت: شهید سلیمانی همیشه مقام معظم رهبری را با انجام کارهای ممتاز در شرایط خوب و خوبتر قرار می‌داد و این باید در نیروهای مسلح به عنوان یک الگو در نظر گرفته شود.

العالم- ایران/ سیاسی

سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا در هشتمین همایش مدیران و مسئولان ارتباطات مردمی نیروهای مسلح که به میزبانی نیروی زمینی سپاه برگزار شد با اشاره به اینکه در رژیم گذشته آمریکایی‌ها در حوزه نظامی دخالت های زیادی داشتند، اظهار داشت: امروز پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی عمده تجهیزات دفاعی جمهوری اسلامی ایران داخلی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری از نیروهای مسلح انتظار دارند که کارهای نو و خلاقانه ارائه دهند و یکی از این اقدامات نو و خلاقانه این است که ارتباطات گسترده در سطح نیروهای مسلح وجود داشته باشد.

سردار شیرازی با تأکید بر اینکه تا زمانی که ما در راه خدا گام برداریم عنایت خداوند متعال پابرجاست، گفت: شهادت شهید سلیمانی مسیر تاریخ جهان را تغییر داد و خداوند با اراده خودش به شهید سلیمانی عزت داد. شهید سلیمانی همیشه مقام معظم رهبری را با انجام کارهای ممتاز در شرایط خوب و خوبتر قرار می‌داد و این باید در نیروهای مسلح به عنوان یک الگو در نظر گرفته شود.

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره شهید سلیمانی، تاکید کرد: شهیدسلیمانی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری هم یک فرمانده جنگ آور بود و هم شجاع با تدبیر بود و بهترین تصمیمات را در عرصه نظامی می گرفت.

سردار شیرازی با بیان اهمیت لزوم توجه به معیشت کارکنان نیروهای مسلح در ابعاد مختلف از جمله مسکن ، خوراک و پوشاک، اظهار داشت: یک نظامی باید هم از نظر سازمانی و هم از نظر معیشتی دغدغه ای نداشته باشد تا بتواند در میدان به وظایف خود به خوبی عمل کند. در خصوص خانه های سازمانی هم توصیه می شود که به تعداد نیروهای مسلح خانه های سازمانی تهیه شود و در این زمینه نحوه استفاده و ساز و کار در اختیار قرار دادن این خانه ها بسیار مهم است. در خانه های سازمانی باید در نظر داشته باشیم که وعده ای که داده می‌شود در زمان لازم به آن عمل شود.

وی با اشاره به لزوم توجه به بازنشستگان به عنوان یکی از تاکیدات جدی فرمانده معظم کل قوا، تصریح کرد: توجه به بازنشستگان آیینه کارمندان است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید به عموم نیروهای مسلح اعم از بازنشستگان و ایثارگران توجهی جدی داشته باشیم.

فارس

پربیننده ترین خبرها