عریقات در واکنش به نتایج انتخابات رژیم صهیونیستی؛ «آپارتاید و شهرک‌سازی» برنده شد

عریقات در واکنش به نتایج انتخابات رژیم صهیونیستی؛ «آپارتاید و شهرک‌سازی» برنده شد
سه شنبه 13 اسفند 1398 - 12:29

دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین پیشتازی حزب لیکود در انتخابات رژیم صهیونیستی را به برنده شدن شهرک‌سازی، الحاق بیشتر اراضی فلسطینی و آپارتاید تعبیر کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

نتایج نظرسنجی‌های انجام‌شده در شعب اخذ رأی در انتخابات فلسطین اشغالی نشان می‌دهند حزب لیکود به ریاست «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بیشترین کرسی‌های پارلمان این رژیم را از آن خود خواهد کرد.

«صائب عریقات» دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف» در واکنش به این موضوع درصفحه توییتر خود نوشت: شهرک‌سازی، الحاق (اراضی فلسطینی به اسرائیل) و آپارتاید برنده شد؛ از نظر نتنیاهو ادامه اشغالگری و نزاع، پیشرفت و شکوفایی را برای اسرائیل به ارمغان می‌آورد به همین دلیل دنبال تقویت پایه‌های نزاع و خشونت است. بنابراین نتانیاهو منطقه و ملت‌های آن را ملزم به زندگی با شمشیر (ادامه خشونت‌ها) کرده است. گام بعدی "الحاق" است طرف اشتباه تاریخ.

بر اساس گزارش «القدس العربی»، آمار غیررسمی نشان می‌دهد که ائتلاف راستگراهای رژیم صهیونیستی از جمله حزب لیکود حدود ۶۰ کرسی از مجموع ۱۲۰ کرسی کنست را به دست آورده‌اند و ائتلاف چپگرا، میانه‌رو و لیست عربی مشترک حائز ۵۴ کرسی شده‌اند.

فارس

پربیننده ترین خبرها