در سایه جنگ سخت با کرونا مافیای ترامپ دارو را از ایران منع می کند

در سایه جنگ سخت با کرونا مافیای ترامپ دارو را از ایران منع می کند
شنبه 17 اسفند 1398 - 22:27

حق با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران بود گفت: ویروس تحریم و خلف وعده امنیت ملی را از ویروس کرونا بیشتر تهدید می کند.

العالمشکول

این سخنان علی شمخانی امروز شنبه در جواب ادعاهای آمریکا در مورد آمادگی کمک به ایران برای مبارزه با ویروس کرونا به صورت تویتی در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

سعید نمکی وزیر بهداشت ایران در تعدادی پیام که به تدروس ادهانوم دبیر سازمان بهداشت جهانی ارسال کرده بوداز چهره زشت مافیای تروریستی ترامپ و جنایت هایشان در حق انسانیت از طریق ممنوعیت دارو و تجهیزات پزشکی به وسیله تحریم های شدید علیه ایران و غیر ممکن ساختن واردات دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز شهروندان به وسیله مسدود کردن تمام راه های تعامل مالی ایران با بانک های بین المللی خبر داد.

در حال حاضر تمام دنیا حقیقت دشمنی مافیای تروریستی ترامپ با ملت ایران را به دلیل پشتیبانی این ملت عظیم از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را می داند در حالی که تحریم های آمریکا شامل دارو و تجهیزات پزشکی شد، کانالی که از جانب سفارت سوئیس انسان دوستانه نامیده شد و وظیفه اش رساندن دارو و مواد غذایی به ایران بود ادعاهای دروغین آمریکا که مبنی براینکه دارو و مواد غذایی جزو تحریم نیست را برملا می سازد.

امروزه پس از انتشار ویروس کرونا در تعدادی از کشورهای جهان و ایران، فرانسه و انگلیس و آلمان محموله ای دارویی به قیمت 5 میلیون یورو به ایران ارسال کردند و در بیانیه ای بر همدردی و همراهی خود با خانواده های مبتلایان به ویروس کرونا در ایران تاکید کردند و اعلام کردند که هدف از ارسال این محموله مبارزه با انتشار ویروس کورونا می باشد.

حتی این موضع ساده اروپا هم باب میل مافیای تروریستی ترامپ واقع نشد و طرفداران نژادپرست و مجرم خود را که به "مرکز اقدام علیه ایران" نام دارد و اعضایش بدنامانی همچون بولتون و همدستان کینه ای و صهیونیسم خود هستند را علیه ایران شوراند، آنان بد ذاتی خود را با فشار آوردن به شرکت های اروپایی و تهدیدشان به جهت منع ارسال کمک های پزشکی به ایران برای مبارزه با کرونا به اثبات رساندند.

این حقایق برای ملت ایران و جهان چهره ی واقعی مافیای تروریستی آمریکا که ادعای دموکراسی می کند و شعار های بشر دوستانه سر می دهد را بر ملا می سازد و در واقع آنها درندگانی هستند که غیر خون ریزی و ویرانی چیز دیگری نمی دانند.

پربیننده ترین خبرها