اذعان تک‌تیراندازان اسرائیلی به هدف قرار دادن عمدی فلسطینیان

اذعان تک‌تیراندازان اسرائیلی به هدف قرار دادن عمدی فلسطینیان
دوشنبه 19 اسفند 1398 - 11:48

تک‌تیراندازان ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده‌اند که فلسطینیان شرکت کننده در تظاهرات مسالمت‌آمیز بازگشت در نوار مرزی غزه را به طور عمد هدف قرار داده‌اند.

العالم - فلسطین اشغالی

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه اسرائیلی هاآرتص در گزارشی به بیان اظهارات تک‌تیراندازان اسرائیلی در این باره پرداخته است.

این روزنامه آورده است: "ایدن" که در تیپ گولانی خدمت می‌کرد و شش ماه پیش خدمت در ارتش را به پایان رساند، آمار دقیق افرادی را که از ناحیه زانو هدف قرار داده، می‌داند، او برای مدت‌ها در نوار مرزی غزه مستقر بود و ماموریتش مقابله با فلسطینیانی بود که به موانع مرزی نزدیک می‌شدند.

این نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به هدف قرار دادن ۵۲ فلسطینی به طور عمد از ناحیه زانو اعتراف کرده است.

این سرباز اسرائیلی به کار خود افتخار کرده و می‌گوید دیگر نظامیان اسرائیلی در تیپ گولانی به او لقب "قاتل" داده بودند.

روزنامه هاآرتص با شش نفر از تک‌تیراندازان ارتش رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کرده و همگی آنان به هدف قرار دادن عمدی غیرنظامیان فلسطینی در جریان تظاهرات مسالمت‌آمیز بازگشت اذعان کرده‌اند.

آن‌ها گفته‌اند هدف از این مصاحبه اظهار پشیمانی و فکر کردن به کارهای خود نیست، بلکه صرفا هدف بیان اتفاقاتی است که در نوار مرزی غزه رخ داده است!

ایدن در پایان تاکید کرد که بیشترین روزی که فلسطینیان را هدف گلوله قرار داده است، روز انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس بود که تظاهرات اعتراضی گسترده فلسطینیان در نوار مرزی باریکه غزه را در پی داشت.

پربیننده ترین خبرها