خطاب به تروریست مکنزی! اگر قهرمانان "حزب‌الله" عراقی نیستند پس عراقی‌ها چه کسانی هستند؟

خطاب به تروریست مکنزی! اگر قهرمانان
شنبه 24 اسفند 1398 - 21:29

العالم- عراق

خبر:

ژنرال "کنت مک‌کنزی" فرمانده نیروهای تروریست سنتکام (ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده) اعلام کرد، پایگاه‌های عراقی که هدف بمباران آمریکا و انگلیس قرار گرفتند، "پایگاه‌های تروریستی هستند".

تحلیل:

  • در گذشته گفته می‌شد " چنان که هستید بر شما حکومت کنند." مکنزی احمق نسخه کوچک‌تر ارباب احمق خود، یعنی "دونالد ترامپ" است، این تروریست شوم مواضع ارتش عراق، پلیس عراق و الحشد الشعبی عراق را "پایگاه‌های تروریستی" می‌‌خواند. در حالی‌که پایگاه‌های نیروهای تروریستی اشغالگر و منفور از سوی عراقی‌ها پایگاه‌های "مشروعی" هستند که به خاطر حفاظت از آنها، قتل و کشتار عراقی‌ها ضروری شمرده می‌شود!
  • مکنزی، تروریست وقیح مسئولیت قتل سربازان، پلیس و غیرنظامیان عراقی در تجاوز اخیر به تاسیسات و پایگاه‌های عراقی را متوجه خود عراقی‌ها می‌کند و دقیقا می‌گوید: "اگر عراقی‌ها آنجا هستند و اگر نیروهای ارتش عراق آنجا هستد، من می‌گویم که ( ای عراقی‌ها!) شاید ایده خوبی نیست که که در کنار گردان‌های حزب‌الله قرار می‌گیرید." اگر این منطق یک جنایتکار، تروریستی قلمداد نشود، پس چیست؟
  • مکنزی تروریست با حماقت بی‌حد و اندازه تلاش می‌کند که خود را ذی‌صلاح بداند و بگوید که چه کسی عراقی است و چه کسی عراقی نیست. ای احمق! اگر مبارزان گردان‌های حزب‌الله عراقی نیستند پس عراقی‌ها چه کسانی هستند؟ آیا آنها ستون‌های پنجمی هستند که از دلارهای سفارت کثیف شما ارتزاق می‌کنند، یا داعش و باندهای بعثی هستند؟
  • این تروریست آمریکایی بار دیگر تهدید می‌کند در صورتی‌که پایگاه‌های نامشروع آمریکا توسط کسانی که به دروغ آنها را "نیروهای نیابتی ایران" خواند، هدف حمله قرار بگیرند عراقی‌ها کشته می‌شوند. در حالی‌که تمام دنیا می‌داند که پایگاه‌های آمریکا و نیروهای تروریستی آمریکا از سوی دولت، پارلمان و ملت عراق کاملا محکوم‌شده هستند و ارتش، نیروهای امنیتی و الحشد الشعبی در این خصوص مواضعی یکسان دارند.
  • بعد از جنایت فجیعی، که ائتلاف متجاوز آمریکایی- انگلیسی مرتکب شدند، وزارت خارجه عراق اعلام کرد علیه ایالات متحده و انگلیس به سازمان ملل شکایت می‌کند. این وزارتخانه همچنین سفیران این دو کشور را احضار کرد و به آنها درباره پیامدهای وخیم این جنایت هشدار داد. فرماندهی عملیات مشترک عراق نیز ادعاهای آمریکایی مبنی بر اینکه جنایت‌شان یعنی به شهادت رساندن سه سرباز و شماری غیرنظامی عراقی و زخمی شدن 4 نظامی و غیرنظامی و 5 تن از مبارزان الحشد الشعبی در پاسخ به هدف قرار دادن پایگاه "التاجی" بود را رد کرد و گفت که این ادعاها، پوچ و بی‌اساس است.
  • در اینجا از این تروریست احمق، یعنی مکنزی، می‌پرسیم که آیا وزارت خارجه عراق و فرماندهی عملیات مشترک که این جنایت آمریکا را محکوم کردند، عراقی نیستند؟ آیا آنها نیز "نیروهای نیابتی ایران" هستند؟!
  • و در آخر، مکنزی گوش کن! دیگر کسی ادعاهای شما درباره الحشد الشعبی را باور نمی‌کند. نه تنهاملت عراق و بلکه دیگر ملت‌های منطقه شما و پایگاه‌های را رد می‌کنند و جنایات تو پهپادهایت دیگر برای شما سودی ندارد و گزینه‌ای جز خروجی ذلت‌بار از عراق و سرتاسر منطقه ندارید. این کمترین بهایی است که رئیست، که احمق‌تر از تو هست، به خاطر جنایت‌هایش در به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت، یعنی "حاج قاسم سلیمانی"، "ابومهدی المهندس" و دیگر همرزمان‌شان، باید بپردازد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها