افزایش شدت شمار مبتلایان به کرونا در فرانسه/900 مورد ابتلای جدید و 36 کشته در 24 ساعت گذشته

افزایش شدت شمار مبتلایان به کرونا در فرانسه/900 مورد ابتلای جدید و 36 کشته در 24 ساعت گذشته
دوشنبه 26 اسفند 1398 - 10:56

طبق آخرین آمار رسمی اعلام شده، در ۲۴ ساعت گذشته در فرانسه ۹۰۰ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا و جان باختن۳۶ نفر دیگر بر اثر این ابتلا تایید شده که رقمی بی‌سابقه از زمان آغاز اپیدمی در این کشور تا به حال بوده است.

العالم ـ اروپا

به نوشته روز دوشنبه روزنامه «سو اوئست» از خبرگزاری فرانسه بر اساس گزارش روزانه آژانس ملی بهداشت عمومی این کشور، بر اثر ابتلا به کرونا تاکنون ۱۲۷ نفر در فرانسه جان خود را از دست داده‌اند که از این تعداد ۳۶ نفر مربوط به روز یکشنبه است.

این تعداد مبتلا و جان باحتگانجدید بر اثر کرونا در فرانسه بیشترین تعداد ثبت شده در این کشور از زمان پیدایش ویروس تاکنون محسوب می‌شود.

وزیر بهداشت فرانسه با ابراز نگرانی از حضور خانواده‌های فرانسوی در بیرون از منازلشان نسبت به گسترش ویروس کرونا و شیوع آن هشدار داد.

«اولیویه وران» با تاکید بر ضرورت رعایت اقدام‌های محدود کننده جدید اجتماعی در فرانسه گفت: ویروس به سرعت در حال گردش بوده و زندگی مردم را تهدید می‌کند.

او افزود: امروز من پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های شاد را به همراه نوه‌هایشان دیدم، تصاویر زیبا و هوا هم خوب است اما می‌توانم به شما بگویم که ویروس نامرئی است و به سرعت گردش و زندگی مردم را تهدید می‌کند.

اولیویه گفت: از فرانسوی‌ها عاجزانه درخواست دارم به اقدام‌های محدودیت‌های اجتماعی احترام بگذارند.

به گزارش ایرنا، طبق آخرین آمار بروز شده تا این لحظه، ۱۶۹ هزار و ۷۱۹ نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶ هزار و ۵۱۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

در این مدت، همچنین ۷۷ هزار و ۷۷۶ نفر به دنبال ابتلا به کرونا بهبود پیدا کرده‌اند.

طبق این آمار، ۵ هزار و ۴۲۳ نفر تاکنون در فرانسه به کرونا مبتلا شده و ۱۲۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها