مجتهد: تعداد واقعی مبتلایان به ویروس کرونا در عربستان، هزاران و شاید ده ها هزار نفر باشد

مجتهد: تعداد واقعی مبتلایان به ویروس کرونا در عربستان، هزاران و شاید ده ها هزار نفر باشد
يکشنبه 3 فروردين 1399 - 10:11

مجتهد افشاگر معروف خاندان سعودی گفت: تعداد واقعی مبتلایان به ویروس کرونا در عربستان، هزاران و شاید ده ها هزار نفر باشد ولی مسئولان سعودی  دراین باره مخفی کاری می کنند.

العالم - عربستان سعودی

مجتهد افزود: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا تنها در منطقه القطیف در شرق عربستان ، بیش از 5 هزار نفر است و در مکه بیش از 900 نفر و در ریاض پایتخت این کشور، بیش از آن است.

وی تصریح کرد: مقامات سعودی، هتل ها و ساختمان هایی را برای قرنطینه شمار زیادی از مبتلایان که به بستری نیاز ندارند، اختصاص داده اند و در این حال، بیمارستان ها را برای درمان بیماران کرونایی اختصاص داده اند و نیروهای اطلاعاتی را مسئول نظارت بر بیمارستان ها کرده اند.

مجتهد در ادامه نوشت: در ریاض، ساختمان های بسیاری از جمله خوابگاه دانشگاه ملک سعود و در جده، خوابگاه این دانشگاه و ساختمان های جدید در منطقه النزهه و در مدینه ، هتل های اطراف حرم و درمکه، چند هتل و ساختمان، و بیمارستان النور به طور کامل برای بستری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده شده اند.

در الدمام نیز هتل هالیدی و برخی هتل ها و ساختمان های دیگر به این امر اختصاص داده شدند.

وی افزود: دستوری مبنی بر تخلیه بیمارستان تخصصی ریاض به بهانه پیدا شدن موارد مبتلا به کروا صادر شد و واقعیت این است که این بیمارستان به طور کامل برای بن سلمان و اطرافیانش و سفیران و شخصیت های مهم خارجی تجهیز شده است.

محمد بن سلمان از بیماری نگران است، زیرا خودش هم از کسانی است که به دلیل مصرف مواد مخدر در معرض خطر قرار دارند، و با توقف فعالیت ها بعد از هشت شب، زمینه برای منع رفت و آمد درحال آماده شدن است.

طبق جدیدترین آمار، تا لحظه تنظیم این خبر، تعداد افراد مبتلا به کرونا در عربستان که رسما اعلام شده، 392 مورد است و مقامات سعودی هیچ مورد مرگی ناشی از این بیماری را گزارش نکرده اند.

پربیننده ترین خبرها