در گفتگو با العالم مطرح شد؛

آمادگی کامل کتائب حزب الله برای مقابله با حملات اشغالگران آمریکایی

آمادگی کامل کتائب حزب الله برای مقابله با حملات اشغالگران آمریکایی
سه شنبه 12 فروردين 1399 - 02:49

سخنگوی کتائب حزب الله عراق بر آمادگی کامل اعضای این نیرو برای مقابله با هرگونه حمله اشغالگران آمریکایی تاکید کرد.

العالم - عراق

"محمد مُحیی" سخنگوی کتائب حزب الله عراق دوشنبه شب در گفتگوی اختصاصی با شبکه العالم، با تاکید بر اینکه دولت ترامپ برای پرت کردن حواس‌ها از بحران فجیع کرونا در کشورش سعی در انجام حملاتی علیه عراق دارد، گفت، گروه‌های مقاومت در اوج آمادگی برای مقابله با نیروهای آمریکایی هستند.

«محمد محیی» سخنگوی گروه کتائب حزب الله از گروه‌های الحشد الشعبی عراق اعلام کرد که تحرکات آمریکا و همچنین عقب نشینی آن از برخی پایگاه‌هایش در عراق اتفاقی یا از سر اقدام برای جابجایی نیروهایش نیست، بلکه مقاصدی مشخص را از این کار دنبال می‌کند.

محیی در گفت‌وگو با پایگاه خبری المعلومه گفت: «آمریکا می‌داند که گروه‌های مقاومت و به خصوص کتائب حزب الله مانع اساسی در مسیر پیاده کردن نقشه‌هایش در عراق است. از همین رو سعی در تضعیف آن دارد، اما گروه‌های مقاومت و به خصوص کتائب قدرت و ظرفیت بالایی برای مقابله با نیروهایش آمریکایی را داراست».

او افزود: «ما هر بار که نیروهای آمریکایی را هدف گرفتیم به صراحت مسئولیت آن را پذیرفتیم و حالا هم اگر نیروهای آمریکا بنا را بر ماندن در عراق بگذارند و رزمندگان ما را هدف بگیرند، ما در اوج آمادگی برای مقاومت در برابر آنها هستیم».

سخنگوی کتائب حزب الله گفت: «ما از نقشه‌های آمریکا چه در داخل عراق و در خارج عراق برای هدف گیری گروه‌های مقاومت آگاهیم. دولت آمریکا درصدد فرار از بحران بزرگ کروناست که این کشور را درگیر کرده است و ترامپ می‌داند که دور دوم ریاست جمهوری را از دست خواهد داد».

پربیننده ترین خبرها