بازداشت چند فلسطینی در غزه

بازداشت چند فلسطینی در غزه
شنبه 23 فروردين 1399 - 10:45

پس از انتشار ویدئویی از گپ و گفت اینترنتی میان چند جوان فلسطینی و چند اسرائیلی، وزارت داخلی غزه فلسطینی‌های مذکور را بازداشت کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

هفته گذشته ویدئویی دو ساعته از گپ و گفت میان شش فلسطینی و چند اسرائیلی از طریق برنامه «زوم» (zoom) (اپلیکیشن مخصوص جلسات آنلاین) منتشر شد.

بر اساس گزارش شبکه «الجزیره»، در پی این موضوع وزارت داخلی غزه وابسته به حماس، فلسطینی‌های شرکت‌کننده در این ویدئو را به دلیل انجام اقدامی در راستای عادی‌سازی روابط بازداشت کرد.

«ایاد البزم» سخنگوی امور داخلی غزه در همین زمینه اعلام کرد: بر اساس حکم بازداشت صادر شده از دادستان نظامی، دستگاه امنیت داخلی «رامی امان» و همراهان وی (که نام آنها ذکر نشده) را به اتهام انجام اقدامی در راستای عادی‌سازی روابط از طریق اینترنت، بازداشت کرد. این افراد برای بازجویی تحویل داده شده‌اند تا اقدام مقتضی درباره آنها انجام شود.

وی ادامه داد: هرگونه ارتباطی با رژیم اشغالگر اسرائیل تحت هر پوششی، خیانت به ملت و جرم محسوب می‎شود و قانون با آن برخورد می‌کند.

البزم افزود، رژیم اشغالگر اسرائیل ابزارهای مختلفی برای افتادن جوانان فلسطینی به دام جاسوسی استفاده می‌کند تا به ملت فلسطین و مقاومت ضربه بزند.

فارس

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها