نامه صمیمانه علی کریمی به آرات نابغه فوتبالیست ایرانی+ ویدیو

دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 - 09:53

  علی کریمی به دنبال جنجال های اخیری که در شبکه های اجتماعی پیرامون آرات حسینی کودک خوش استعداد فوتبال کشورمان که حالا یه همراه خانواده اش جلای وطن کرده اند، به راه افتاده، برای دور ماندن از حاشبه های چنین فضای مخربی توصیه های صمیمانه ای به وی کرده است.

العالم ـ گوناگون

علی کریمی در بخشی از نامه صمیمانه خود به این نابغه فوتبالیست ایرانی که هم‌اکنون در انگلیس و آکادمی لیورپول حضور دارد، و با صدای مجید وارث در همشهری آنلاین منتشر شده، خاطرنشان کرده است، کسی که به خانواده هوادارانش بی‌احترامی می‌کند، نمی‌تواند تو را صادقانه دوست داشته باشد! تو از مادرشان برایشان عزیزتر نیستی! لایک و استوری و کامنت و لایو و هیاهو‌های اینستاگرامی، نه معیار اعتماد است نه تنفر، نه دوستداری، نه رفاقت.

ماجرا چیست؟

به دنبال بلاک شدن آرات از سوی علی کریمی و با توجه به اینکه پدر آرات اوایل اردیبهشت ماه تصویری منتشر کرد و نوشت که «حرف‌های یک روز باعث بلاک کردن آرات شد» به رغم این که مشخص نیست که چه صحبت‌هایی بین طرفین به صورت مستقیم یا غیر مستقیم رد و بدل شده که این واکنش علی کریمی را به همراه داشته ولی این اتفاق با هجمه و واکنش‌های زیادی در اینستاگرام کاپیتان پیشین تیم ملی و پرسپولیس همراه بوده است.

آرات حسینی نابغه فوتبالیست ایرانی

بعد از آنکه در اینستاگرام آرات حسینی، تصویر بلاک شده صفحه‌اش توسط علی کریمی انتشار پیدا کرد، تتلو که از خواننده‌های پُرحاشیه و علاقه‌مند به آرات است، به حمایت از این فوتبالیست کم سن و سال پرداخت و در حالی که در گذشته به علی کریمی علاقه‌مند بود، علیه او مطالبی منتشر کرد.

همین اتفاق و پیام‌های پُرشماری که تتلو علیه علی کریمی درج کرد، موجب شد تا هواداران این خواننده به صفحه اینستاگرام علی کریمی هجوم ببرند و علیه او فحاشی کنند که این اتفاق با واکنش هواداران کریمی نیز همراه بود و موجب شده بیش از ۵۵ هزار کامنت زیر پست او گذاشته شود.

پربیننده ترین خبرها