ابو شریف: غرب و رژیم صهیونیستی تلاش می کنند امت اسلامی را تضعیف کنند

ابو شریف: غرب و رژیم صهیونیستی تلاش می کنند امت اسلامی را تضعیف کنند
سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 - 18:59

«ناصر ابو شریف» تاکید کرد مساله ای که غرب و رژیم صهیونیستی را پیوند می دهد تلاش در مسیر تضعیف امت اسلامی است.

العالم-فلسطین اشغالی

به گزارش شبکه العالم، نماینده جنبش جهاد اسلامی طی سخنرانی در همایش مجازی قدس شریف تاکید کرد که رژیم صهیونیستی و غرب به دنبال تضعیف امت اسلامی هستند و دلیل حمایت هرچه بیشتر غرب از رژیم صهیونیستی همین مسئله است.

ابو شریف در طی سخنان خود با بیان اینکه پروژه صهیونیستی توسط کشورهای بزرگ بویژه انگلیس ساخته شده است، که اعلامیه بالفور را به یهودیان داده است، افزود: دلایل بسیاری در مورد این وعده وجود دارد که مهمترین آنها خلاص شدن از مسئله یهود علاوه بر انگیزه های تجاری و اقتصادی است.

نماینده جهاد اسلامی افزود: موضوع مذهبی به هنگام تأسیس رژیم اشغالگر قدس به شدت وجود داشته و وزیر امور خارجه انگلیس دنبال کننده مکتب مسیحی انجیلی صهیونیستی است که به دنبال ساخت تمثال در اورشلیم است.

ابو شریف تاکید کرد: مایک پمپئو نیز پیرو این مکتب است و بیش از خود صهیونیست ها از این رژیم حمایت می کند، بنابراین وی از توافق ترامپ برای تسریع در ساختن معبد ادعایی حمایت كرد و اعطای بیت المقدس به رژیم صهیونیستی نیز در همین راستاست.

همایش بین‌المللی «قدس شریف» عصر روز دوشنبه بصورت ویدئو کنفرانس در تهران آغاز بکار کرد.

در این همایش بین المللی اساتیدی از ۱۵ کشور جهان، مهمترین مسائل فلسطین را بررسی می‌کنند.

مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها به مناسبت روز جهانی قدس اقدام به برگزاری مجموعه نشست‌های آنلاین با موضوع فلسطین و با حضور اساتیدی از ایران و جهان کرده که همایش بین المللی قدس شریف اولین نشست آن است.

پربیننده ترین خبرها