ترامپ و پومپئو:

"تظاهرکنندگان" ایرانی را یاری کنید، تظاهرکنندگان آمریکایی را بکُشید

شنبه 10 خرداد 1399 - 17:10

همه ما اشک تمساح دونالد ترامپ و مایک پومپئو برای اغتشاشاگرانی که آژانس های اطلاعاتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی با حمایت مالی عربستان آنها را برای قتل تظاهرکنندگان و آتش زدن بانک ها و توهین به مقدسات دینی و رهبران ملی بکار گرفته بودند، بخاطر می آوریم.

العالم ـ کشکول

اشک های این دو در نهایت به تحمیل تحریم هایی علیه ایران و علیه اکثر مسئولان ایرانی انجامید با این بهانه که این مسئولان، 'انقلابیون' و 'آزادی طلبانی' را که امریکا به کمک صهیونیست ها و آل سعود بکار گرفته است، از ضربه زدن به امنیت و ثبات جامعه ایرانی منع کردند.

اتهام ایران به اغتشاشگران که از مثلث شوم آمریکایی صهیونیستی آل سعود دستور می گیرند و پول و سلاح دریافت می کنند، اتهامی بیهوده نیست. این مثلث بارها به انتقال فتنه و آشوب و جنگ به داخل ایران تهدید کرد، ایران ویدئوهایی از اقدام این مزدوران در تیراندازی به سمت نیروهای امنیتی و تظاهرکنندگان منتشر کرد و این علاوه بر اعتراف آشکار آنها مبنی بر دریافت پول و حمایت سیاسی و رسانه ای این مثلث شوم از آنهاست.

امروز صدها هزار نفر از آمریکاییان اغلب از سیاه پوستان پس از کشته شدن یک جوان سیاه پوست توسط یک نیروی پلیس سفید پوست به خیابانها آمدند و خواستار توقف اقدامات نژادپرستانه شدند. اما ترامپ احمق در توییتی از ارتش امریکا می خواهد تا مستقیما به تظاهرکنندگان شلیک کند و آنها را دزد و جنایتکار توصیف کرد.

شبکه اجتماعی تویتر که این توییت ترامپ را نوعی تشویق به خشونت و نژادپرستی می داند، توییت ترامپ را مخفی کرد و به ترامپ هشدار داد که این توییت در 'ستایش خشونت' است. اما این هشدار به جای آنکه ترامپ را به تفکر وادارد، بر دیوانگی ترامپ افزود. او در توییتی دیگر 'تیراندازی به تظاهرکنندگان' را تکرار کرد و شبکه اجتماعی تویتر را متهم به هدف گرفتن جمهوری خواهان و راستگرایان کرد و به لغو مصونیت شبکه های اجتماعی در برابر شکایتهای قضایی تهدید کرد.

نکته قابل توجه آن است که ترامپ که اینک به لغو مصونیت شبکه های اجتماعی ودر راس آنها تویتر تهدید می کند، پیش از این، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و تکنولوژی اطلاعات در ایران به همراه شماری دیگر از مسئولان را به بهانه حمایت از آزادی بیان و عدالت و عزت و کرامت انسانی تحریم کرده بود؛ زیرا ایران برخی محدودیت های ناچیز و موقت علیه شبکه های اجتماعی وضع کرده بود وآن هم پس از محرز شدن حملات مثلث آمریکایی صهیونیستی سعودی به ایران از طریق مزدورانشان بود.

دیگر چیزی از زشتی و پلیدی نظام آمریکایی باقی نمانده که ترامپ آن را برملا نکرده باشد؛ دیگر رؤسای جمهور آمریکا سعی می کردند این پلیدی را در پس پرده دموکراسی پنهان کنند. پس از دستور ترامپ به تیراندازی به تظاهرکنندگان که از نژادپرستی او به تنگ آمده بودند، دیگر هیچ کسی مزدوران آمریکایی و فریب خوردگان در کشوری دیگر را یک 'انقلابی' و 'آزادی خواه' نمی خواند.

پربیننده ترین خبرها