در گفتگو با العالم مطرح شد؛

راهکار مبارزه با اقدام اسرائیل در الحاق کرانه باختری/ امام خمینی الگوی نیروهای مقاومت

راهکار مبارزه با اقدام اسرائیل در الحاق کرانه باختری/ امام خمینی الگوی نیروهای مقاومت
سه شنبه 13 خرداد 1399 - 22:48

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی گفت: طرح الحاق اراضی فلسطینی توسط اسرائیل؛ از زمان پیدایش این رژیم از جمله سیاست های اشغالگران بوده و وجود آنان منوط بر ریشه کن کردن ملت فلسطین و تخریب زیرساخت ها است.

العالم فلسطین

شیخ خضر حبیب یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی در مصاحبه ویژه با شبکه خبری العالم و در برنامه "ضیف و حوار" تاکید کرد: رژیم صهیونیستی جنایت ها و کشتارهای مختلفی در حق ملت فلسطینی انجام داده و امروز نیز با معامله ترامپ درصدد اشغال اراضی بیشتر و تلاش برای از بین بردن همه فلسطین است.

وی عادی سازی برخی حکومت های عربی با اشغالگران را که در از بین بردن مساله فلسطین نقش دارد،محکوم کرد.

شیخ خضر حبیب با بیان اینکه سالروز رحلت امام خمینی (ره) امید را در دل مستضعفان جهان زنده می کند تاکید کرد :برخی از نیروهای مقاومت فلسطین، سخنرانی های امام خمینی راحل و روش انقلابی وی را دنبال کرده و بینش وی را الگو قرار می دهند.

حبیب گفت : بنیانگذار جنبش جهاد اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی را پیش از پیروزی ،پیش بینی می کرد.

این عضو جنبش جهاد اسلامی بیان داشت: ایران پیش از این جولانگاه موساد اسرائیل و آمریکا و غرب بود اما به لطف امام راحل بزرگترین حامی مساله فلسطین و نیروههای مقاومت شده است.

وی از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا پس از انصراف اشغالگران در قانونی دانستن فلسطین، اسرائیل را به رسمیت نشناسند.

شیخ خضر حبیب درباره مقابله اشغالگران با الحاق کرانه باختری گفت: اشغالگران سناریوی غصب اراضی فلسطین را با نقض توافق اسلو آغاز کردند و تنها طرفی که به توافقات اسلو پایبند ماند تشکیلات خودگردان فلسطین بود .

وی با تاکید بر ازسرگیری درگیری ها با اشغالگران گفت :فلسطین حق همه فلسطینیان است و اشغالگران باید بروند. جامعه بین الملل باید مسئولیت پایان دادن به اشغالگری اسرائیل را بپذیرد.

پربیننده ترین خبرها