ماموریت کثیف ضاحی خلفان

ماموریت کثیف ضاحی خلفان
سه شنبه 20 خرداد 1399 - 11:41

بیشتر ناظران به دلیل تناقض توییت ها و اظهارات خلفان با ساده ترین بدیهیات مذهبی، تاریخی، جغرافیایی ،سیاسی و حتی عقلی،به آن بی توجهی می کنند و حتی سلامت عقلی و روحی وی را زیر سوال می برند.

العالم - كشكول

مزخرفات و هذیان گویی های ضاحی خلفانِ اماراتی به دلیل ماموریت قدیمی اش در حفاظت از کازینوهای دبی، هیچ ارزشی ندارد زیرا این مرد نزد آل نهیان و اربابان داخلی حتی هیچ شانس و احترامی ندارد، اما تنها چیزی که لایق درنگ است ماموریت جدید کثیف وی در حمله با دلیل یا بدون دلیل به ملت فلسطین و ستایش صهیونیست های غاصب مقدسات مسلمانان است.

بیشتر ناظران به دلیل تناقض توییت ها و اظهارات خلفان با ساده ترین بدیهیات مذهبی، تاریخی، جغرافیایی ،سیاسی و حتی عقلی،به آن بی توجهی می کنند و حتی سلامت عقلی و روحی وی را زیر سوال می برند اما اصرار خلفان بر اهانت به فلسطینیان و ضایع کردن حقوق آنان در سرزمین فلسطین با یهودی دانستن آن و اعتقاد به اینکه باقی ماندن فلسطینیان زیرنظر صهیونیست ها بهتر از حکومت خود فلسطینیان است و دشمنان اسرائیل چیزی نمی فهمند و اسرائیل دوست عربهاست؛ همه این موارد موجب شده تا کار این مرد از خیانت و دیوانگی فراتر برود.

درست است که خلفان مانند دیوانگان سخن می گوید اما وی بدون چراغ سبز اربابان خود که از سفاهت و کودنی و تمایل به خود نمایی وی سوء استفاده می کنند، سخن نمی گوید اما سوال بسیار مهم این است که چرا اربابان خلفان، این مرد را به توهین به فلسطینیان و ستایش غاصبان سرزمین و مقدسات آنان به این شکل وقیحانه و بدون توجیه، تشویق می کنند؟

فرض کنیم -البته این فرض نیست بلکه یک واقعیت جدی است- امارات در صدد عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی است، آیا عادی سازی مستلزم توجیه همه این توهین ها به ملت مظلوم فلسطین و تحریک آنان است؟ آیا امارات برای عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی مانعی دارد که خلفان را برای گذر از این موانع در برابر عادی سازی رابطه با رژیم به توهین به فلسطینیان واداشته است ؟

برخی معتقدند؛ به نفع امارات نیست ، برای عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی، سیاست تحریک فلسطینیان، عرب ها و مسلمانان را پیش بگیرد، زیرا تبعات منفی دارد بنابراین باید به دنبال هدف بزرگتری بود.

به احتمال زیاد هدف آنان؛ راضی کردن ارباب امریکایی است که دستور داده همه کشورهایی که ادامه حکومت اشان به حمایتش بستگی دارد، برای تصویب معامله قرن حتی به قیمت توهین به مقدسات اسلامی ،همه توان خود را به کار ببرند همانگونه که در امارات و عربستان و در راس آن مقدسات اسلامی در قدس اشغالی مورد اهانت قرار می گیرد.

حاکمان امارات از دستورات ارباب سری امریکایی خود اطاعت کردند و به خلفان ماموریت دادند با اجرای موبه موی دستورات ارباب امریکایی اش، گواهی حسن رفتار وی را صادر کند و انتخاب خلفان از سوی اربابان آل نهیانی خود انتخاب درستی است زیرا اگر ترامپ در تحقق هدف خود در حذف مساله فلسطین موفق شود، ال نهیان ادامه حکومت خود برای چند دهه را تضمین کرده اما اگر ماموریت وی ناکام بماند، خود را از تبعات سخنی که مردی دیوانه بر زبان آورده، تبرئه می کنند.

پربیننده ترین خبرها