بیانیه جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین درباره حکم های اعدام جدید

بیانیه جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین درباره حکم های اعدام جدید
سه شنبه 27 خرداد 1399 - 15:18

جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در بیانیه صدور حکم اعدام چند فعال بحرینی را محکوم و اعلام کرد که این حکم ها و سیاست های جنایتکارانه آل خلیفه مردم را از پیمودن راه انقلاب بازنخواهد داشت بلکه مصمم تر خواهد کرد.

العالم - بحرین

در بیانیه جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین آمده است: آل خلیفه روز دوشنبه 15 ژوئن 2020 توسط آنچه دادگاه تجدیدنظر خوانده می شود، تصمیم انتقام جویانه جدیدی گرفت و حکم اعدام دو فعال زندانی را به نام زهیر ابراهیم جاسم السندی و حسین عبدالله خلیل صادر کرد. این دو نفر و یارانشان قبل از صدور حکم اعدام زیر شکنجه سخت بودند تا از آنها اعترافات کذب با هدف محکوم کردنشان گرفته شود.

واضح و مبرهن است که قضات چنین دادگاه هایی عوامل آل خلیفه هستند و دستگاه قضایی به ابزار و بازیچه ای در دست این خاندان سلطنتی تبدیل شده است که این دستگاه را هر گونه که می خواهند، اداره می کنند و هیچ اهمیتی به اصل "پاکی و استقلال دستگاه قضاء و تفکیک قوا که در کشورهای دمکراتیک اعمال می شود" نمی دهند.

صدور حکم اعدام زهیر السندی و حسین خلیل این پیام را در بر دارد که دیکتاتور بحرین هر کسی را که درپی به دست آوردن حقوق سیاسی و مدنی خود باشد، از دم تیغ خواهد گذراند و این پیام را برای "اگنس کالامارد" گزارشگر ویژه اعدام های غیرقانونی سازمان ملل دربر دارد که دیکتاتور بحرین به سیاست سرکب و اعدام غیر قانونی مردمش ادامه خواهد داد.

ما اطمینان راسخ داریم که پیروزی از آنِ ملت بحرین خواهد شد و این دستگاه حاکمۀ زورگو و سیستم قضائی سیاسی و بیدادگرش روزی رخت خواهند بست.

شورای سیاسی ائتلاف یاران جوانان انقلاب 14 فوریه

دوشنبه 15 ژوئ ن 2020

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها