مقام صهیونیست: نتانیاهو به هیچ عنوان تشکیل کشور فلسطین را به رسمیت نمی‌شناسد

مقام صهیونیست: نتانیاهو به هیچ عنوان تشکیل کشور فلسطین را به رسمیت نمی‌شناسد
چهارشنبه 28 خرداد 1399 - 10:00

دبیر ائتلاف کابینه رژیم صهیونیستی به نقل نخست‌وزیر این رژیم تأکید کرد که او گفته به هیچ عنوان تشکیل کشور فلسطین را به رسمیت نخواهد شناخت.

العالم- فلسطین اشغالی

«میکی زهر» دبیر ائتلاف کابینه رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در فیسبوک نوشت که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم به هیچ عنوان تشکیل دولت فلسطین را به رسمیت نخواهد شناخت.

به گزارش کانال «۷» تلوزیون رژیم صهیونیستی دبیر ائتلاف کابینه این رژیم در این ارتباط گفت: «در جلسه حزب لیکود که روز دوشنبه برگزار شد، من و دوستانم عمیقا "معامله قرن" را بررسی کردیم. دوست دارم برخی افکار مهم را با شما به اشتراک بگذارم».

میکی زهر در ادامه گفت: «نخست‌وزیر (در جلسه) بدون هیچ ابهامی اعلام کرد که تحت هیچ شرایطی نه کِنست و نه کابینه اصل تشکیل کشور فلسطین را قبول نخواهد کرد».

زهر ادامه داد: «معامله قرن در کِنست مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت؛‌ می‌تواند اساس مذاکرات باشد،‌ اما ما را ملزم نمی‌کند که کشور فلسطین را بر پا کنیم». این اظهارات در حالی است که زهر پس از بیان این عبارت به نظر نتانیاهو در این خصوص اشاره‌ای نکرد.

در همین ارتباط، رژیم صهیونیستی قصد دارد با حمایت‌های دولت آمریکا، ۳۰ درصد از کرانه باختری فلسطین را به قلمرو خود ملحق و آن را رسماً اشغال کند.

فارس

پربیننده ترین خبرها