بالاخره یمنی‌های فریب‌خورده توسط سعودی‌ها از خواب بیدار شدند

بالاخره یمنی‌های فریب‌خورده توسط سعودی‌ها از خواب بیدار شدند
دوشنبه 2 تير 1399 - 13:54

به دنبال حوادث اخیر در جزیره "سقطری" یمن، که به اشغال آن توسط نیروهای تحت حمایت امارات، موسوم به "َشورای انتقالی" منجر شد، هشتگ #سعودی_ دشمن_ تاریخی_ یمن است" ترند شده؛ هشتگی که یمنی‌ها با ایجاد آن درصدد ارسال پیامی به سعودی و جهان است مبنی بر این‌که بعد از برملا شدن توطئه‌شان برای تقسیم یمن و فتنه‌افروزی در استان‌های جنوبی، نقشه‌های‌شان بر باد رفته است.

العالم- یمن

فعالان یمنی در توییتر هشتگ #سعودی_ دشمن_ تاریخی_ یمن است" را ایجاد کرده و از تمامی کاربران در شبکه‌های اجتماعی خواسته‌اند که با تگ کردن هشتگ، صدای آنها را به جهانیان برسانند تا جهانیان بدانند که یمنی‌ها هرگز از اشغالگری سعودی- اماراتی علیه کشور پاره‌پاره‌شان در نتیجه تجاوز و جنگ، استقبال نمی‌کنند.

"واثق الخطوه" فعال معروف یمنی این‌گونه توییت کرده است: هیچ شهروند یمنی یا عربی تا الان نمی‌دانست که #سعودی_ دشمن_ تاریخی_ یمن است".. به آزادگان# توییتر به دوستداران# یمن: حمایت‌تان( از طریق توییتر) از یمن علیه این( برادر) سعودی که به سردرد و سپس به سرطانی مزمن در کشورمان تبدیل شده است. این هشتگ را تگ کنید.

کاربر "بنت الیمن سالی" نیز نوشته است: ""هر اقدامی که ائتلاف سعودی- اماراتی انجام دهد( شورای) انتقالی بر جنوب حکمرانی نخواهد کرد و به منافع شخصی خود( از جمله به) بنادر، جزایر و یا گذرگاه انتقال نفت در سرزمین ما نخواهد رسید. آنها باید خوب بدانند که مردانی در یمن هستند که از اموال کشور خود محافظت می‌کنند و می‌توانند مزدوران و حامیان‌شان را ادب کنند."

"عبدالله محمد الابی" نیز نوشته است: "باور کنی یا باور نکنی رسانه‌های صهیونیستی از جدایی‌طلبان انتقالی استقبال می‌کنند!.. این امر مهر تاییدی بر این واقعیت است که طرح‌های تقسیم# یمن قانونی و هدف ویژه صهیونیستی است و باندهای# ابوظبی فقط ابزاری برای اجرای اوامر صهیونیستی و استعمار هستند. چه چیزی مانده که هنوز برملا نشده است؟"

حساب کاربری "م. سلمان الحمیدی" نیز با انتشار تصویری از انتقال خودسرانه ساکنان جزیره سقطری، نوشته است: "ثبت کن ای تاریخ! عربستان سعودی در یمن چه کاری می‌کند؟.. حافظه تاریخ فراموش نمی‌کند.. ."

حساب کاربری "العضیده" نیز نوشته است: "سعودی دشمن تاریخی نه تنها یمن بلکه دشمن تمام جهان عرب و اسلامی است. کسی که فکر می‌کند غیر از این است دچار اشتباه شده است."

ائتلاف متجاوز سعودی- اماراتی جنگ خونینی را علیه ملت یمن در استان‌های جنوبی آغاز کرده است. ناظران منطقه‌ای و یمنی می‌گویند که امارات به دنبال جاه‌طلبی‌های خود جهت اشغال کردن جزیره سقطری می‌باشد که به طبیعت زیبایش و منابع طبیعی و اقتصادی سرشارش معروف است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها