متجاوزان، زخم شکست خود را با خون آل سبیعان پانسمان می کنند!

متجاوزان، زخم شکست خود را با خون آل سبیعان پانسمان می کنند!
سه شنبه 10 تير 1399 - 23:03

جنایت زشت نیروهای وابسته به کشورهای ائتلاف متجاوز در وادی عبیده استان مارب یمن در حق خانواده آل سبیعیان واکنش های شدیدی در پایگاههای اجتماعی داشته است.

العالمیمن

کاربران توییتر مخالفت خود را با این جنایت اعلام کرده و تاکید کردند این اقدام واکنشی به شکست های ائتلاف متجاوز و مزدورانش پس از اعلام ارتش یمن در عملیات پاکسازی گسترده دو استان البیضا و مارب است.

چندین هشتک در یمن ترند شد که کاربران پایگاه های اجتماعی این جنایت را که به کشته شدن 7 شهروند یمنی از خانواده آل سبیعیان منجر شد را محکوم کردند.

از برجسته ترین این توییت ها مربوط به محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن یمن در صفحه شخصی خود در توییتر بود که نوشته : " اقدام ائتلاف در جنایت علیه خانواده ال سبیعیان در عبیده مارب را محکوم می کنیم. آنها بر ادامه جنایت های بی وقفه خود تاکید می کنند و هیچ تفاوتی میان شهروندان غیرنظامی و نظامیان قائل نمی شوند.

هزاران کاربر نیز در توییتر این جنایت پلید را محکوم کردند و پژواک ان نیز در سطوح رسمی شنیده شد به گونه ای که دفتر سیاسی جنبش انصارالله بیانیه ای در محکومیت این جنایت صادر و تاکید کرد به راحتی از آن نمی گذرد

شماری از فرماندهان انصارالله نیز با اظهاراتی تند ،این جنایت زشت شبه نظامیان حزب الاصلاح وابسته به متجاوزان در حق خانواده آل سبیعان را محکوم کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها