کاربران فضای مجازی: آمریکا رأس فتنه است

کاربران فضای مجازی: آمریکا رأس فتنه است
جمعه 13 تير 1399 - 14:56

کاربران شبکه های اجتماعی با هشتگ "آمریکا، رأس فتنه است"، نقش خرابکارانه آمریکا در عراق را دست مایه توییت های خود کردند.

العالم - عراق

فعالان شبکه مجازی اقدامات اشغالگران آمریکایی و مداخله این کشور در عراق را محکوم کردند.

یکی از کاربران نوشت: "به تمام کسانی که آمریکا را تا الان نشناخته اند.. ویدیوهایی را از انفجارهای مختلف در بغداد منتشر شده اند، ببینند. وحشت کودکان را در زمان حضور اشغالگران آمریکایی در عراق بنگرند.. توافقنامه چین و عراق را بینند.. جنایات دولت خرافات داعشی را ببینند.. اینها همه نمونه های کوچکی از تاریخ سیاه جنایات آمریکا هستند.. ".

کاربر دیگری نوشت: "مشکل ما با آمریکا این است که ما زندگی آبرومندانه می خواهیم اما آمریکا ما را خوار و حقیر می خواهد.. هیهات منا الذله"

کاربر دیگری در توییتی درباره حمله آمریکا به ملت عراق نوشت: "آمریکا 13 سال است که ملت عراق را محاصره کرده است و ما را مجبور کرده ریگ صحرا و براده آهن بخوریم و در و پنجره خانه هایمان را بفروشیم".

کاربران همچنین ادامه حضور اشغالگران آمریکایی در عراق را به معنای ادامه فتنه و بی ثباتی دانستند و نوشتند: "فتوای مبارک و تشکیل نیروی مقدس حشد الشعبی، موازنه سیاسی استراتژیک را به زیان آمریکا به هم زد و به همین دلیل است که می بینیم این کشور پس از یک سال با توسل به ائتلاف بین الملل و مستشاران نظامی به دنبال ترفندهای جدیدی برای ادامه اشغال عراق است".

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها