اختصاصی العالم از جنوب لبنان/ وحشت اشغالگران از مقاومت اسلامی + فیلم

سه شنبه 7 مرداد 1399 - 13:59

گزارش اختصاصی العالم از از منطقه کفرشوبا در جنوب لبنان که روز گذشته هدف گلوله باران گسترده ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت را مشاهده می کنید.

العالم - لبنان

خبرنگار العالم از منطقه کفرشوبا در جنوب لبنان گزارش داد این منطقه دیروز هدف گلوله باران گسترده ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد آثار و بقایای آتش سوزی در این منطقه و به طور مشخص در "احراش الصنوبر"، "السندیان" و برخی مزارع کشاورزی اهالی هنوز مشاهده می شود.

خبرنگار العالم از منطقه ای نزدیک "رویسات العلم" که توسط رژیم صهیونیستی گلوله باران شده است، گزارش داد. رژیم صهیونیستی به دروغ مدعی شده است که تعدادی از رزمندگان حزب الله قصد نفوذ به خاک فلسطین اشغالی را داشته اند. این رژیم با همین بهانه این منطقه را به شدت گلوله باران کرد.

خبرنگار العالم همچنین تصریح کرد که هواپیماهای شناسایی اسرائیلی بی وقفه در حال گشت زنی بر فراز منطقه – پس از گلوله باران – هستند. هر از گاهی نیز جنگنده های این رژیم در آسمان منطقه ظاهر می شوند.

وی تصریح کرد که برخی کشاورزان از شهرک کفرشوبا در بازدید از مزارعشان گفتند که دفاع مدنی تا سپیده دم امروز به آنها برای خاموش کردن آتش کمک کردند. آنها گفتند که به تجاوزات رژیم اسرائیل به املاک و دارایی هایشان به بهانه مقابله با رزمندگان مقاومت عادت کرده اند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که اوضاع در روستای کفرشوبا بی ثبات است و ارتش رژیم صهیونیستی هم پیوسته در ترس و هراس به سر می برد جنگنده های این رژیم لحظه ای آسمان منطقه را ترک نمی کنند. از این گذشته حتی یک نظامی صهیونیستی هم در خاکریزهای الرویسات دیده نمی شود. همه این ها گویای شدت ترس و وحشتی است که مقاومت اسلامی به جان صهیونیست ها انداخته است. مقاومت اعلام کرده است که حتما پاسخ حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را که باعث شهادت یکی از رزمندگان شد، می دهد.

پربیننده ترین خبرها