بازداشت سرکرده گروهک "تندر"؛

قطع ایادی آمریکا، اسرائیل و سعودی توسط دستگاه امنیتی قدرتمند ایران

قطع ایادی آمریکا، اسرائیل و سعودی توسط دستگاه امنیتی قدرتمند ایران
شنبه 11 مرداد 1399 - 21:53

زمانی‌که رئیس‌جمهوری آمریکا تهدید به برهم زدن ثبات داخلی ایران می‌کند و همچنین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تهدید به مختل کردن برنامه هسته‌ای ایران می‌کند و یا ولیعهد سعودی تهدید می‌کند که جنگ را به داخل ایران منتقل خواهد کرد، تهدیدهای آنها نشات‌گرفته از حضور ایادی و نوچه‌های‌شان در خارج از ایران است که برای بر هم زدن امنیت و ثبات در ایران اقدام می‌کنند.

العالم- کشکول

دستگاه امنیتی ایران همچنین در کمین آن ایادی کثیفی است که دلخوش به خدمت‌رسانی به این مثلث شر هستند. در واقع جمهوری اسلامی ایران در سایه دستگاه امنیتی مقتدر تنها کشور منطقه است که به رغم وجود دشمنان و کینه‌توزانی که علیه امنیتش کمین کرده‌اند، از ثبات و امنیت بیشتر برخوردار است.

دستگاه امنیتی ایران، امروز دست خطرناک‌ترین تروریست را قطع کرد؛ تروریستی که در آغوش آمریکا زندگی می‌کرد؛ کشوری که داعیه‌دار رهبری "جهان آزاد" و دفاع از ملت‌ها و مبارزه با تروریسم است. ایالات متحده در واقع آغوش خود را بر افعی‌هایی باز کرده که از طرف گروهی از تروریست‌ها سموم‌شان را در داخل ایران پخش می‌کنند و در منفجر کردن عبادتگاه‌ها و مساجد، مراقد، سدها و کشتار بی‌گناهان دریغ نمی‌کنند تا با چنین جنایت‌هایی بذر ناامیدی، یاس و هرج و مرج را میان ملت ایران بکارند.

امروز، "جمشید شارمهد" سرکرده گروهک تروریستی "تندر"، که مقرش در ایالات متحده است، در چنگال نیروهای امنیتیِ مقتدر ایران گرفتار شد.

جمشید شارمهد، عملیات تروریستی مسلحانه و خرابکارانه در ایران را از آمریکا مدیریت می‌کرد، 12 سال پیش طرح انفجار حسینیه "سید الشهدا( ع)" در شیراز را تدوین و رهبری کرد که در نتیجه این جنایت، 14 شهروند شهید و 215 شهروند دیگر ایران که در مراسم عزاداری امام حسین مشارکت داشتند، مجروح شدند.

گروه تروریستی "تندر" طی سال‌های اخیر چندین عملیات تروریستی بزرگ را صورت داد از جمله انفجار سد "سیوند" در شیراز، انفجار در نمایشگاه کتاب تهران و برخی مراکز علمی ـ آموزشی و مذهبی و انفجار در مرقد مطهر امام خمینی( ره)، همچنین هدف قرار دادن مردم و ایجاد ناامنی در مکان‌های پرتردد و پرجمعیت شهر‌های مختلف کشور؛ که تمامی این عملیات‌های خرابکارانه در سایه هوشیاری کادر وزارت اطلاعات ایران خنثی شد.

این نخستین تروریست دست‌پرورده آمریکا، اسرائیل و سعودی نیست که توسط نیروهای امنیتی ایران طی عملیات پیچیده امنیتی بازداشت می‌شود و آخرین نیز نخواهد بود. تا زمانی‌که این مثلث شر، جمهوری اسلامی ایران را خطری علیه منافع نامشروع‌شان در منطقه می‌بینند، این روند ادامه خواهد داشت. پیش از این نیز نیروهای امنیتی مقتدر ایران در سال 2010 طی عملیاتی پیچیده تروریست خطرناک "عبدالملک ریگی" سرکرده گروهک موسوم به "جندالله" را بازداشت کردند؛ این گروهک در عملیات‌های خرابکارانه‌ای جان ده‌ها شهروند ایرانی را گرفته و ده‌ها تن دیگر را به شیوه داعشی‌ها اعدام کرد. نیروهای امنیتی ایران همچنین در عملیات جداگانه‌ای، یکی دیگر از دست‌های پلید این مثلث شر، یعنی "روح‌الله زم" را بازداشت کردند که برای ایجاد ناامنی و فتنه‌افروزی در پی انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در سال 2009، تلاش می‌کرد.

بازداشت شارمهد، ریگی و زم- مزدوران آمریکا، سعودی و اسرائیل- در چارچوب عملیات امنیتی پیچیده در خارج توسط نیروهای امنیتی ایران و انتقال‌شان به کشور حامل پیام‌هایی به "دونالد ترامپ"، "محمد بن‌سلمان" و "بنیامین نتانیاهو" است با این مضمون که دیگر به این مزدوران برای ایجاد آشوب در ایران تکیه نکنید؛ چرا که دستان نیروهای امنیتی ایران قدرتمند و بلند هستند و به زودی ایادی این مثلث شر را یکی پس از دیگری قطع خواهند کرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها