واکنش کاربران لبنانی به استعفای وزیر امور خارجه این کشور

واکنش کاربران لبنانی به  استعفای وزیر امور خارجه این کشور
دوشنبه 13 مرداد 1399 - 16:50

کاربران شبکه های اجتماعی در لبنان با انتشار هشتگ #ناصیف – حتی به خبر استعفای ناصیف حتی وزیر امور خارجه این کشور و علل آن پرداختند. 

العالم – نبض سوشیال

نضال حماده نوشت: استعفای ناصیف با فشار فرانسه انجام شد به ویژه پس از آنکه حسان دیاب نخست وزیر لبنان با اجرای توافق امضا شده توسط دولت سعد الحریری در کنفرانس سیدر مخالفت کرد.

صفحه "ثوره المستضعفین" (انقلاب مستضعفان) نوشت: هیهات منا الذله، لبنان ذلیل رفت، لبنان الحریری رفت، سلام به لبنان عزت و پیروزی، سلام به لبنان نصرالله، سلام به لبنان شکست دهنده اسرائیل، زمان شکست گذشته است.

نزار نجارین نوشت: به فرهنگ، وطن گرایی و ذاتت بازگشتی، رسیدن بخیر.

دیما جمالی نوشت: ناصیف تنها شخصی است که به حق تکنوگرات است، وقتی که فهمید دولت دیاب در مقابل توطئه انهدام لبنان ایستاده است، فرار کرد.

کریم عوده نوشت: استعفایت بی معنی و نوعی فرار از مسئولیت است.

تالا نوشت: حتی اگر ناصیف در کلامش صادق باشد، آیا خالی کردن صحنه توسط وی راه حل است؟ آیا استعفا و ترک صحنه نبرد، اقدامی قهرمانانه است؟ برای چه کسی میدان را خالی کردی؟ فکر کردی ادای خارجی ها را دربیاوری، نتیجه ای دارد؟ یا منتظر ماندن برای استعفای تمام طبقه فاسد، راه حل است؟ استعفا، هدیه ای به فاسدان در چنین نظامی است.

لیلیان حمزه نوشت: استعفای ناصیف اقدامی محترمانه بود، مقام برای انجام وظیفه بر اساس قانون اساسی است در غیر این صورت شخص باید محترمانه کنار برود، وقتی شخصی ببیند فساد قوی تر از خودش است، استعفا مایه افتخار است، ای کاش تمام وزرائی که در زمینه اصلاح با شکست مواجه شدند استعفا می دادند و از این صندلی و منافع آن دست بر می داشتند.

ابراهیم شربو نوشت: این استعفا نشانه حجم فشار آمریکاست، وقتی آمریکا پایداری دولت دیاب در برابر فشارهای خارجی و داخلی را دید می بایست از داخل این دولت کاری می کرد تا آن را سرنگون کند.

فوءاد امین قبطان نوشت: استعفا، اولین قدم مثبت است حتی اگر تاثیر آن ضعیف باشد.

پربیننده ترین خبرها