سخنگو فتح در گفتگو با العالم مطرح کرد؛

اگر فلسطینی وجود نداشته باشد، فایده فتح و حماس چیست؟

اگر فلسطینی وجود نداشته باشد، فایده فتح و حماس چیست؟
شنبه 15 شهريور 1399 - 16:43

"حسن حمایل" سخنگوی جنبش فلسطینی فتح در گفتگویی با شبکه ی جهانی العالم گفت: بعد از عادی سازی روابط  از سوی بعضی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، ملت فلسطین راهی جز همبستگی و وحدت ندارد.

العالم_فلسطین اشغالی

حسن حمایل تاکید کرد که با توجه به وضع کنونی ملت فلسطین چاره ایی جز رویارویی با رژیم صهیونیسم ندارند و برای پس گرفتن حق فلسطینی ها باید راهکار های استراتژیک و جهانی پیش بگیرند.

حمایل در برنامه ی "مع الحدث" که از شبکه العالم پخش می شود، گفت: بعد از آسان و عادی سازی روابط از سوی بعضی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، ملت فلسطین راهی جز همبستگی و وحدت ندارد و اگر احزاب و جنبش ها به اختلافات درونی خود ادامه دهند ملت آنان را هرگز نخواهد بخشید.

وی افزود : " آیا وجود جنبش های حماس و فتح فایده ای خواهد داشت اگر خود کشور فلسطین از بین برود؟" و تاکید کرد که پیش از این ملت فلسطین با همبستگی و وحدت ملی از اشغال زمین های کرانه باختری و اجرای معامله قرن جلوگیری کرد و الان می توانند با وحدت و دوری از اختلافات درونی و برتری های جناحی از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیسم جلوگیری کنند.

گفتنی است؛ روز پنج شنبه نشست دبیران کل جریان های فلسطینی در رام الله و بیروت به صورت ویدیو کنفرانس و با مدیریت محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برگزار شد.

پربیننده ترین خبرها