«بن‌زاید» سوژه طنز رسانه های رژیم صهیونیستی شد: آواز صلح روی جنگنده اف-۳۵!

«بن‌زاید» سوژه طنز رسانه های رژیم صهیونیستی شد: آواز صلح روی جنگنده اف-۳۵!
شنبه 22 شهريور 1399 - 22:23

امروزه شیوخ و بزرگان کشورهای حاشیه خلیج فارسی که ترامپ آنان را به عادی سازی روابط با نتانیاهو فراخوانده است به ذلت و خواری رسیده‌اند؛ تاجایی که حتی اربابان اشغالگرشان نیز آنها را مسخره می کنند.

العالم_ کشکول العالم

محمد بن زاید، پادشاه کنونی امارات که با رژیم صهیونیسم روابط را عادی سازی کرد و در قانع کردن ملتش به این توافق شکست خورده، مردی که مدام در زمینه دلایل عادی سازی دروغ گفت تا جایی که دیگر مجبور به سکوت شد.

وی در ابتدا اعلام کرد که عادی سازی روابط برای جلوگیری از اشغال سرزمین های باقی ماننده برای فلسطینی‌هاست که نتانیاهو در جوابش گفت: این عادی سازی مانع الحاق زمین های جدید نمی شود و هرگز فرایند آن را متوقف نخواهد کرد.

پس از آن محمد بن زاید گفت: که برای خرید جنگنده های "اف35 " با عادی سازی روابط موافقت کرده و مجددا نتانیاهو پاسخ داد که هرگز اجازه فروش یک "پیچ" از جنگنده های مذکور به امارات را نخواهد داد.

در آخر بن زاید گفت: خواهان صلح بوده و منطقه از جنگ خسته شده و باید زمینه های پیشرفت و شکوفایی اقتصادی فراهم شود.

حماقت صحبت های بن زاید و قرقاش و خلفان و سران امارات در مورد اقدام صلح به جای جنگ حتی از جانب صهیونیست هایی که با آنها عادی سازی کردن قابل تحمل نبود و نمی توانستند آن را هضم کنند، رسانه های رژیم صهیونیستی، امارات و بزرگانش و حتی "توافقنامه ی صلح" اجرا شده را مورد تمسخر قرار دادند.

شبکه "12 اسرائیل" در یکی از برنامه های خود کلیپی پخش کرد که در آن "توافقنامه صلح" بین امارات و رژیم صهیونیستی آن هم بعد سال ها "پرهیز از درگیری" را به سخره می گیرد.

در این فیلم دو فرد در نقش نتانیاهو و بن زاید نمایش داده می‌شود که عاشقانه کنار یکدیگر نشسته و در حال خواندن آواز صلح هستند اما آنها در حالی می‌گویند، صلح به ارمغان آورده‌اند که روی بال جنگنده نظامی اف-۳۵ نشسته‌اند و تکرار می‌کنند «صلح جدید... هواپیمای جدید».

222

در بخش دیگر این ترانه، در کنایه‌ای نسبتا آشکار و با تشبیه دُبی به شهرک‌های اسرائیلی اطراف نوار غزه آمده است که رژیم صهیونیستی برای ساکنان اطراف دبی نیز آرامش به همراه خواهد آورد. اشاره این جمله به ناتوانی رژیم صهیونیستی در فراهم‌کردن امنیت و آرامش برای شهرک‌های مرزی با نوار غزه است که تل‌آویو هنوز نتوانسته در مقابل موشک‌های مقاومت غزه از آن‌ها محافظت کند.

بازیگر نقش نتانیاهو در ویدیو می گوید: " من مانند "مناخیم بگین" نیستم ( نخست وزیر سابق رژیم صهیونیست که پیمان کمپ دیوید 1979 را امضا کرد) و از هیچ چیزی نمی گذرم" و بازیگر نقش بن زاید می گوید: " به جز اشغال کرانه ی باختری...چه هواپیمای بزرگی ".

سپس دو بازیگر نقش نتانیاهو و بن زاید با هم می خوانند: " ما به پایان جنگ و کشتار رسیدیم و باهم مثل دو دوست زندگی می کنیم.. صلح جدیدی در پیش داریم و دیگر خونریزی نخواهد بود .. صلح دلیران".

صحبت در مورد صلحی که بن زاید آن را دلیل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیست بیان کرده بود جز تمسخر ازسوی اسرائیلی ها نتیجه‌ای نداشت امارات نه تنها هیچ وقت با اسرائیل جنگی نداشته است بلکه از بزرگترین حامیان و همدستان پنهانی این رژیم بود وحقیقت عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم اسرائیلی در هیچ یک از این بهانه ها نمی گنجد و آل زاید و آل خلیفه چاره ایی جز فرمانبرداری و اطلاعات ندارند.

تمسخر اسرائیلی ها از شریک صلح جدیدشان فعالان فلسطینی و اماراتی را برانگیخت آنها معتقدند که بن زاید، امارات را در نقطه ای قرار داده است که رسانه های صهیونیستی آشکارا آنها به سخره می گیرند.

پربیننده ترین خبرها