آل خلیفه اعتراف کرد؛ سازش با رژیم صهیونیست برای حفظ سلطنت

آل خلیفه اعتراف کرد؛ سازش با رژیم صهیونیست برای حفظ سلطنت
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 18:17

"نوعا لانداو" خبرنگار بخش بین الملل روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد که اعضای هیئت بحرینی که شب گذشته در کاخ سفید برای امضا توافقنامه  حضور پیدا کردند در آخرین ساعات تلاش می کردند از طریق نمایندگان آمریکایی، به جزئیات نسخه توافقنامه سازش که قرار است وزیر خارجه شان با ترامپ و رژیم صهیونیستی امضا کند پی ببرند.

العالم_کشکول

این گزارش و صحبت خبرنگار هاآرتص شوخی تمسخر هیئت بحرینی و شخص عبداللطیف الزیانی وزیر خارجه بحرینی نیست، بلکه همه از جمله روزنامه های آمریکایی و غربی و صهیونیستی می دانند که هیئت بحرینی حاضر برای امضا همانند هیئت اماراتی وقت کافی برای مطالعه متن توافقنامه را نداشتند همچنین برای هیئت مهم نبود که پای چه سندی را امضا می کنند و تنها رضایت دو سرورشان آمریکا و رژیم صهیونیستی حائز اهمیت بود و هدف از این رضایت حمایت و حفظ پادشاهی آل خلیفه از جانب آنان می باشد.

درحال حاضر ما در پی محکوم کردن همدستی و جاسوسی آل خلیفه برای آمریکا و رژیم صهیونیستی نیستیم زیرا که این جاسوسی چیز جدیدی نیست و به چپاول حکم توسط آل خلیفه به کمک صهیونیست جهانی و استعمارگر انگلیسی باز می گردد، اما آنچه تازگی دارد اعتراف بی شرمانه و کاملا واضح یکی از فرزندان آل خلیفه به این حمایت از جانب صهیونیست ها که از ملت بحرین و بقیه ملت ها حیایی نکرد.

درمورد توافقنامه ی سازش که بحرین با رژیم صهیونیست امضا کرد روزنامه بحرینی " الوطن" از قول راشد بن عبدالله آل خلیفه وزیر کشور بحرین نقل می کند: " تصمیم برقراری روابط دیپلماتیک با اسرائیل برای حمایت از منافع کشور بحرین و حکومت است، اگر فلسطین آرمان عربی ماست بحرین آرمان سرنوشت ساز ماست".

بعد اعتراف واضح و آشکار یکی از بارزترین شخصیت های رژیم آل خلیفه در بحرین به همکاری با رژیم صهیونیست و خیانت به فلسطین آیا هنوز نیاز به دلیل و شواهد داریم؟ دلایلی که واضح و فراوان است و رابطه آل خلیفه را با رژیم اسرائیلی آشکار می کند و وزیر کشورشان به این روابط و پیشتیبانی از جانب از پادشاهی افتخار می کند پادشاهی و حکومتی که از جانب ملت بحرین رد و غیر قانونی محسوب می شود.

تمامی ادعاهای آل خلیفه مبنی بر پناه بردنشان به صهیونیست ها به دلیل خطر و تهدیدهای خارجی دروغ محض و تلاش برای پنهان کردن واقعیت هاست و بهتر بود که به دنبال بهانه ی دیگری می بودند حتی اگر این بهانه به اندازه بهانه آل زاید مسخره باشد، آل زایدی که ادعا کردند برای متوقف کردن اشغال کرانه ی باختری و خرید هواپیماهای اف 35 با رژیم صهیونیست سازش کردند.

پادشاهان امارات به خوبی می دانند بهانه وجود "تهدید خارجی" که منظور از آن تهدید ایرانی می باشد، یک ادعای خیالی و دروغین است، بهانه ای که حجم مسخره بودن صاحبش را نشان می دهد، به این دلیل به بهانه های که از پیش ذکر کردیم پناه بردند اما چرا بهانه "تهدید خارجی" سطحی و مسخره است؟ چرا که امارات با ایران روابط محکمی دارد و حجم روابط اقتصادی و تجاری بین ایران و امارات بسیار بزرگتر از حجم روابط تجاری امارات با بقیه ی کشورهای عربی است.

آل خلیفه با مطرح کردن موضوع تهدید خارجی سعی می کند بهانه ای برای خیانت و زانو زدنشان در مقابل رژیم صهیونیست فراهم کند اما واقعیت پناه بردنشان به اسرائیلی ها حمایت از سلطنت رد شده از جانب ملت بحرین است، شاهی که با استبداد و مزدوری و فرقه گرایی و پشتیبانی خارجی ادامه پیدا کرده است.

آرزو می کردیم که وزیر کشور بحرین به ما از کیفیت و چگونگی حمایت صهیونیست ها از رژیم آل خلیفه بگوید زیرا که اسرائیلی ها حتی قادر به حمایت خود نیستند و نمونه آن موشک هایست که شب گذشته همزمان با امضای وزیرخارجه ی بحرین بر توافقنامه رسوایی خوانده نشده، از غزه به سمت آنان پرتاب شد.

اگر وزیر کشور بحرین گمان می کند ما به وی و رژیم خانوادگیش تهمت می زنیم و امضای خانواده اش بر توافقنامه ی رسوایی و خیانت با رژیم صهیونیسم یک خواسته ی ملی است باید یک نظرسنجی عمومی در زمینه ی این " تصمیم پادشاهی" برگزار شود در آن هنگام حجم و جایگاه خاندانش و قانونی بودن حکومتشان در بین ملت بحرین مشخص خواهد شد و این دقیقا چیزی است که آل خلیفه از آن هراس دارند و سعی در ترویج ادعای دروغین تهدید خارجی دارند دروغی که هیچ کسی هرقدر ساده لوح را قانع نمی کند.

پربیننده ترین خبرها