هشتگ خائن حرمین شریفین در توییتر

هشتگ خائن حرمین شریفین در توییتر
جمعه 4 مهر 1399 - 11:48

واکنش توده مردم به اظهارات ملک سلمان، پادشاه عربستان، در مجمع عمومی سازمان ملل علیه مقاومت به خصوص حزب الله لبنان ادامه دارد.

العالم - داغ های مجازی

کاربران جبهه مقاومت در تویتر با راه اندازی هشتگی با عنوان #خائن_الحرمين_الشريفين، اظهارات بی پایه و اساس ملک سلمان را به باد استهزا گرفته و از سیاست های او از زمان به قدرت رسیدن در عربستان تا به امروز انتقاد کردند.

آنها به شکست های پی در پی عربستان در سطوح نظامی و سیاسی در یمن اشاره کردند. برخی دیگر نیز از وضعیت حقوق بشر در عربستان و زندانی کردن صاحبان اندیشه و نویسندگان و روشنفکران در این کشور انتقاد کردند.

سلمان و مسأله فلسطین

"کسی که قبله اولش را بفروشد، قبله دوم را هم خواهد فروخت". این توییت، برجسته ترین توییت کاربران توییتر است که به این بهانه به روند سازش عربی با رژیم صهیونیستی و زیر پا گذاشتن آرمان فلسطین حمله کرده و سکوت عربستان را – که میزبان دو حرم شریف و از مهمترین کشورهای جهان اسلام است – به باد انتقاد گرفتند.

سلمان و مقاومت

درخواست پادشاه عربستان برای خلع سلاح مقاومت با واکنش های تند و خشمگینانه توده مردم مقاومت رو به رو شده است. آنها این درخواست را تلاشی برای نابود کردن مقاومت که تنها راه نجات آرمان فلسطین و تحقق خواسته های بر حق فلسطینی ها و مقابله با سناریوی استعمارگران برای اشغال خاک سوریه و یمن دانستند.

سلمان و سازش با صهیونیست ها

ملک سلمان در سخنرانی خود که خشم جهان عرب و اسلام و توده مقاومت را برانگیخت، هیچ اشاره ای به جنایت سازش امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی نکرد. کاربران توییتر این اظهارات را مقدمه سازش عربستان با رژیم اشغالگر دانستند.

پربیننده ترین خبرها