شیخ سلفی اماراتی: مخالفت با عادی‌سازی "از نشانه‌های قیامت" است!

شیخ سلفی اماراتی: مخالفت با عادی‌سازی
دوشنبه 7 مهر 1399 - 18:03

مبلغ سلفی اماراتی در توجیه توافق ننگین رژیم متبوعش برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، مدعی شد مخالفت با عادی‌سازی از "نشانه‌‌های قیامت" است.

العالم- امارات

به گزارش العالم، "وسیم یوسف" مبلغ سلفی امارات در صفحه کاربری خود در توییتر نوشته است: مخالفت با عادی‌سازی با اسرائیل "از نشانه‌های برپایی قیامت است".

او نوشته است: "یکی از نشانه‌های قیامت بر هم خوردن استانداردها است، کسی که خواهان صلح است( پست است) و کسی که به دنبال ویرانی و کشتار است( شجاع است)".

این شیخ سلفی امارات این توییت جنجالی را در واکنش به موج گسترده محکومیت‌ها در جهان عرب علیه اقدام ابوظبی به عادی‌سازی روابط با تل‌آویو نوشته است.

این مبلغ، که در میان دنبال‌کننده‌هایش ملقب به "طبال عیال زاید" است، افزود: "هر کسی که خواهان امنیت کشورش است( مزودر است) و کسی که به دنبال فتنه‌افروزی است( مبارز است)، و کسی که خواهان همزیستی با ادیان باشد( مرتد است) و کسی که میانه‌رو باشد( منافق است) و کسی که سختگیر است (ثابت‌قدم است)".

کاربران در توییتر به این اظهارات این شیخ اماراتی واکنشی تند نشان داده و تأکید کردند، امارات از طریق طرح‌های شومش به دنبال نابود کردن منطقه است.

کاربران تأکید کردند، ابزارهای تخریب و ویرانی شناخته‌شده است و اسرائیل "رژیم غاصب صهیونیستی است و این توافق ننگین غیرقابل توجیه است".

امارات و بحرین، به تازگی توافق برقراری روابط کامل با رژیم صهیونیستی را در حضور "دونالد ترامپ" رئیس‌جمهوری آمریکا در کاخ سفید امضا کردند.

پربیننده ترین خبرها