"ایران و اسرائیل دو روی سکه هستند"؛ با یک روی عادی‌سازی می‌کنید با روی دیگر دشمنی!

دوشنبه 7 مهر 1399 - 19:39

اگر چه می‌دانیم که واکنش‌ها به بی‌ادبی و وقاحن وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجه، که گفته است: " سیاست‌های تهاجمی ایران در سه دهه گذشته، نگرانی بسیاری از کشورهای عربی را برانگیخت و آنها را بر آن داشته است تا نگاهی جدید به روابط خود و اسرائیل داشته باشند"!!، بیشتر خواهد شد ولی باید این اظهارات را نادیده گرفت و بی‌اهمیت دانست.

العالم- کشکول

یاوه‌گویی‌هایی "انور قرقاش" حتی از یاوه‌گویی‌های "ضاحی خلفان" رئیس پلیس سابق دبی بیشتر است فقط فرق قرقاش با خلفان آن است که قرقاش بیشتر مراقب حرف زدنش است و سعی می‌کند خود را شخصی اندیشمند و دارای دیدگاه نافذ درباره اوضاع منطقه نشان دهد به همین دلیل عده‌ای فریبش را خورده و فکر می‌کنند آنچه می‌گوید بسیار حکیمانه است، به همین دلیل، قرقاش مانند خلفان است فقط با این تفاوت که مقداری قرقاش را بزک کرده‌اند به همین دلیل نباید او را جدی گرفت.

  • اگر اظهارات قرقاش درباره دلایل عادی‌سازی با رژیم اسرائیل صحت داشته باشد، پس چرا "محمد بن زاید" ولیعهد ابوظبی به دروغ گفته که هدف از عادی‌سازی متوقف کردن الحاق و همچنین خرید هواپیماهای "اف 35" بوده است؟
  • موضوع مهمی که بسیاری از ناظران درباره آن تامل می‌کنند این است که قرقاش تلاش می‌کند به مخاطب وانمود کند که مسئولان اماراتی تصمیم‌گیرنده هستند و آنها چنین تصمیماتی را بر اساس منافع ملی اتخاذ می‌کنند!،. در واقع قرقاش تلاش می‌کند بگوید که تصمیم عادی‌سازی با رژیم اسرائیل بنا به دستورات آمریکا و برای کمک به "دونالد ترامپ" در انتخابات ریاست‌جمهوری گرفته نشده است.
  • چرا امارات به آغوش دشمن یک جهان اسلام و سرزمین فلسطین پناه برد و چرا دیگر کشورها از جمله کشورهای اروپایی و آمریکا را مستثنی کرد.
  • آیا دشمنی بزرگ‌تر از آن کسی است که مقدس‌ترین مقدساتت را غصب کرده و با تمام توانش برای محو کردن از جهان هستی تلاش می‌کند و روزانه برداران دینی‌ات را به قتل رسانده و میلیون‌ها نفر را آواره می‌کند و سیاست نژادپرستی و به زانو درآوردن را دنبال می‌کند؟
  • آیا دشمنی بزرگ‌تر از آن کسی است که به صراحت می‌گوید که تو فقط یک گاو هستی که شیرت تا آخرین قطره دوشیده شود، و تو فقط پول داری که بیشتر آن را به او پرداخت کنی؟
  • چرا اعتراف نمی‌کنی که تو فقط یک مزدور هستی که باید اوامر اربابت را اجرا کنی، در مورد عادی‌سازی مصر با اسرائیل چه می‌گویی؟ آیا عادی‌سازی مصر و اردن نیز به دلیل "سیاست‌های خصمانه ایران" بود، یا اینکه آنها دستوراتی بودند که باید اجرا می‌شدند؟ به هر حال مزدوران، سازش و عادی‌سازی را با بهانه‌هایی توجیه می‌کنند.
  • بالاخره اینکه تو و اربابت( بن زاید) و نیز رفیق گرمابه و گلستانت "محمد بن‌سلمان" و نیز تمام مزدوران و دست‌نشانده‌های اطراف‌تان و امپراتوری‌های رسانه‌ها و ارتش سایبری‌تان که طی 4 دهه اخیر شبانه‌روز به دروغ ادعا می‌کردید "ایران و اسرائیل دو روی سکه هستند"، پس چرا با یک روی سکه عادی‌سازی می‌کنید ولی با روی دیگر، دشمنی پیشه کرده‌اید؟!

پربیننده ترین خبرها