کشته شدن فلسطینیان و رقص عربستان در امارات با آهنگ های صهیونیستی

کشته شدن فلسطینیان و رقص عربستان در امارات با آهنگ های صهیونیستی
يکشنبه 20 مهر 1399 - 22:52

در حالی که امارات درهای عادی سازی از عادی سازی سیاسی تا عادی سازی اجتماعی را در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی گشوده این رژیم نیز همچنان به حملات وحشیانه خود علیه ملت فلسطین ادامه می دهد و با اسرا وحشیانه برخورد و به اردوگاهها از جمله اردوگاه الامعری رام الله حمله می کند.

العالمدرگوشی

امارات که توافق عادی سازی را برای دفاع بیشتر از حقوق فلسطینیان امضا کرده ادعا کرده برای میزبانی جشن خواننده صهیونیستی موسوم به «عومیر آدم» برنامه ریزی می کند که به گفته برخی پایگاههای صهیونیستی با دعوت یکی از حاکمان به امارات آمده است.

این در حالی است که تقریبا دهها فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای اشغالگر صهیونیستی به هنگام حمله به اردوگاه الامعری رام الله زخمی شدند.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد به دنبال حمله اخیر به این اردوگاه با 53 مورد زخمی در درگیری جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر برخورد کرده و از زخمی شدن 10 جوان فلسطینی با گلوله و 13 گلوله پلاستیکی و حدود 30 نفر با گاز اشک آور خبر داد.

برخی منابع محلی اعلام کردند نیروهای اشغالگر 3 نفر از جمله یک خانم را پیش از خروج از این اردوگاه بازداشت کرد و این بخش کوچکی از اقدامات اشغالگران صهیونیستی در حق مردم بی دفاع است اما برخی نظام های عربی و در راس ان امارات که انتخاب کرده در بالای فهرست عادی سازی باشد، فلسطین را مسئول جنایت های اشغالگران صهیونیستی می داند

بلکه با تصدیق روایت صهیونیستی و تبرئه جنایتکار اشغالگر از مسئولیات خود، در صدد چانه زنی با قربانی برای چشم پوشی از حقوقشان است .

به نظر نمی رسد این سیاست امارات و برخی نظام های عربی خودسرانه باشد و به نظر می رسد مورد بررسی و هماهنگی نظام های عربی دیگر برای حذف مساله فلسطین و فشار بر انان برای امتیاز دهی است تا در برابر خیانت و خفت نایستد و شاید اظهارات اخیر بندر بن سلطان نیروی اطلاعاتی سعودی و سفیر اسبق عربستان که تلاش کرد با آن اتهاماتی به فلسطینیان و فرماندهان آنان بزند،در این راستا نیست.

پربیننده ترین خبرها