النصره دو سرکرده "حراس الدین" را بازداشت کرد

النصره دو سرکرده
يکشنبه 27 مهر 1399 - 18:56

با گذشت فقط چند روز از حمله هوایی امریکا به گروه "حراس الدین" که به کشته شدن یکی از سرکردگانش منجر شد، گروه تروریستی هیات تحریر الشام(النصره سابق) دو تن از سرکردگان " حراس الدین" در حومه ادلب در شمال غرب سوریه را بازداشت کرد.

العالم ـ سوریه

برخی حساب های نزدیک به "حراس الدین" تاکید کردند: آنچه که موسوم به "دستگاه امنیت عمومی" وابسته به تحریر الشام است، روز گذشته دو تن از سران گروه حراس الدین به نام های ابوعبد الدرعاوی و ابی احمد الدرعاوی را حومه ادلب را بازداشت کردند.

"مؤسسه البیان" یکی از تریبون های رسانه ای وابسته به حراس الدین نیز خبر داد که "هیات تحریر الشام به ظلم و تجاوزگری های خود عیله تمام مبارزان شام و بویژه مبارزان حراس الدین ادامه می دهد".

این موسسه افزود: حراس الدین از هیات تحریر الشام خواست تا درخصوص بازداشت ها نزد ابوقتاده الفلسطینی دادخواهی کنند. اما تحریر الشام وقعی ننهاد.

این حادثه بعد از گذشت چند روز از اقدام پهپاد آمریکایی در هدف گرفتن خودروی ابوذر المصری از سرکردگان حراس الدین نزدیک شهرک عرب سعید در حومه غربی ادلب و کشته شدن او روی داد.

یادآور می شود که هیات تحریر الشام در ماه ژوئن گذشته عملیات نظامی علیه حراس الدین در حومه غربی ادلب به راه انداخت و تاکنون موفق شد شماری از پایگاه ها و تجهیزات نظامی آنها را به غنیمت بگیرد. همچنین مواضع حراس الدین در شهرک تلعاده در شمال ادلب را نیز هدف گرفت و شماری از سرکردان آن را به قتل رساند.

پربیننده ترین خبرها