جمیعت الوفاق بحرین: برای تحقق حاکمیت ملی به مبارزه ادامه می‌دهیم

جمیعت الوفاق بحرین: برای تحقق حاکمیت ملی به مبارزه ادامه می‌دهیم
يکشنبه 18 آبان 1399 - 14:27

جمعیت الوفاق از احزاب مخالف حکومت آل خلیفه در بحرین در بیانیه ای اعلام کرد که این جریان سیاسی به تلاش ها و مبارزات خود برای تحقق حاکمیت ملی و تعیین سرنوشت مردم بحرین به دست خود آنها ادامه خواهد داد.

العالم ـ بحرین

جمعیت الوفاق در این بیانیه که به مناسبت نوردهمین سالگرد تاسیس آن صادر شد و روز یکشنبه بر روی پایگاه اطلاع رسانی «منامه پُست » قرار گرفت، تاکید کرد که این حزب از زمان تاسیس به عنوان یک ناظر واقعی بر طرح‌های رژیم فرصت طلب آل خلیفه که چیزی از تلاش برای سرقت، غارت و تصرف فروگذار نکرده، تبدیل شده است.

این حزب سیاسی بحرین افزود: الوفاق تاکنون با تحمل نگرانی‌های ملی و هموطنان به پیشبرد طرح ملی برای حل بحران‌های کشور و مبارزه علیه بی‌عدالتی و فساد و تلاش برای بازگرداندن حاکمیت ملی که مردم در صدر همه دستگاههای حکومتی قرار دارند، ادامه می‌دهد.

الوفاق، بقا و تداوم تلاش‌ها برای تحقق حاکمیت ملی را خواسته ملی مردم بحرین برای از بین بردن خطر رژیم و سیطره بر آتش و آهن (از بین بردن مقابله مسلحانه حکومت با مردم) ، مطالبه گری، تشکیل یک دولت مردمی و از بین دستگاهها و نهادهای استبداد و فساد دانست.

این جمعیت تاکید کرد که به عنوان ابزاری برای ایجاد، زمان بندی و هماهنگی اقدام‌های ملی و مراقبت از منافع عالی کشور باقی خواهد ماند و متعهد به مقابله با اقدام‌های تخریب گر، اختلاف و هرج و مرج و همچنین از بین بردن تلاش‌های رژیم است که با حمایت مالی و نفوذ و استفاده از امکانات کشور در جهت خدمت به اهداف غیر ملی انجام می‌شود.

الوفاق از «شیخ علی سلمان» دبیر کل این سازمان به عنوان مرد «صلح و اندیشه» ، «کلید راه حلها» و « پایداری» نام برد و اضافه کرد که وی به عنوان رهبر جهاد و کوشش در راه پیشرفت بحرین و تحقق حاکمیت ملی و آزادی برای فرزندان این سرزمین و عدالت برای همه باقی خواهد ماند.

جمعیت وفاق ملی اسلامی بزرگترین حزب بحرین است که در سال ۲۰۰۱ توسط شیعیان این کشور با دبیر کلی « شیخ علی سلمان » از روحانیون شیعه تاسیس شد.

پربیننده ترین خبرها