"محمد رمضان" از دبی؛ "نامبر وان" در خیانت و عادی‌سازی!

يکشنبه 2 آذر 1399 - 13:33

عکس جمعی محمد رمضان، هنرمند مشهور مصری با یک خواننده صهیونیستی با واکنش‌های تند کاربران شبکه‌های اجتماعی در مصر همراه شده است. "حمد المزروعی" هنرمند اماراتی که این عکس را منتشر کرده بود، دقایقی بعد از انتشار، آن را حذف کرد.

العالم- داغ‌های مجازی

پیش از این نیز، صفحه کاربری "اسرائیل تتکلم بالعربية" در توییتر، عکس مذکور را بازنشر کرده و در ضمیمه آن نوشته بود: "هنر همواره ما را گرد هم می‌آورد... محمد رمضان، ستاره مصری با عومیر آدم، خواننده اسرائیلی در دبی."

کاربران مصری در شبکه‌های اجتماعی انتقادهای تندی را متوجه محمد رمضان کرده و اظهار داشتند که رفتار غیراصولی رمضان سقوطی آشکار است.

کاربران همچنین محمد رمضان را "نامبر وان" در خیانت و عادی‌سازی توصیف و خاطرنشان کرد که چنین رفتاری جایگاه مردمی و محبوبیت این هنرمند را کاهش می‌دهد.

"احمد القاعود" نویسنده مصری درباره عکس سه‌نفره هنرمند مصری، هنرمند اماراتی و خواننده اسرائیلی نوشته است: "اسرائیل طی 70 سال در عادی‌سازی مردمی با مصری‌ها شکست خورده است. اینک با حمایت اماراتِ عربی، تل‌آویو تلاش می‌کند این عادی‌سازی را از طریق اراده‌های ضعیف هنرمنده و بنده‌های پول تحمیل کند. تصویر محمد رمضان با هنرمند اسرائیلی در امارات."

القاعود عادی‌سازی را خیانت خوانده و تأکید کرده است که مصری‌ها هرگز این امر را نمی‌پذیرند.

کاربران این اقدام رمضان را پایان محبوبیت وی و حیات هنری وی خوانده و تأکید کرده‌اند "عذرخواهی وی هرگز پذیرفتنی نیست!."

کاربران همچنین از "اشرف زکی" رئیس اتحادیه هنرمندان مصری درخواست کرده‌اند اقداماتی علیه رمضان به دلیل این عکسش گرفته و او را از سندیکای هنرپیشگان اخراج کند.

گالری

پربیننده ترین خبرها