واکنش رییس سازمان انرژی اتمی ایران به ترور شهید فخری زاده

واکنش رییس سازمان انرژی اتمی ایران به ترور شهید فخری زاده
جمعه 7 آذر 1399 - 21:54

رییس سازمان انرژی اتمی ایران شهادت محسن فخری زاده دانشمند ایرانی را تسلیت گفت و تهدید کرد که انتقام خون او را از قاتلان خواهیم گرفت.

العالم ـ ایران

علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در پیامی به وزیر دفاع در پی ترور شهید فخری زاده، این ضایعه دردناک را به مقام معظم رهبری و ملت ایران، تبریک و تسلیت گفت و افزود: اطمینان دارم خون آن شهید موجب برکات و تقویت بیش از پیش ایران اسلامی خواهد شد.

متن این پیام به شرح زیر می باشد.

برادر ارجمند، جناب امیر حاتمی

وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

خبر ترور ناجوانمردانه برادر خدوم، شهید دکتر محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که سال های طولانی از عمر پربرکت خویش را صرف مجاهدت و ارتقای توان دفاعی کشور کرد، موجب تأسف و تأثر عمیق شد.

اینجانب بدین وسیله این ضایعه دردناک را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، مجموعه وزارت دفاع، نیروهای مسلح و خانواده آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض کرده و اطمینان دارم خون آن شهید که از مدیران و دانشمندان نخبه و متعهد صنعت دفاعی کشور بود، موجب برکات و تقویت بیش از پیش ایران اسلامی خواهد شد.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

علی اکبر صالحی

محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بعد از ظهر امروز جمعه در جریان عملیات تروریستی در اطراف تهران به شهادت رسید.

پربیننده ترین خبرها