پیکر 68 شهید فلسطینی در گروگان رژیم صهیونیستی قرار دارد

پیکر 68 شهید فلسطینی در گروگان رژیم صهیونیستی قرار دارد
چهارشنبه 12 آذر 1399 - 12:25

رژیم صهیونیستی از آوریل 2016 پیکر 68 شهید فلسطینی را گروگان گرفته است و پیکر این شهدا را تحویل نمی‌دهد.

العالم - فلسطین اشغالی

رژیم صهیونیستی همچنان به سیاست عدم تحویل پیکر شهدای فلسطینی به خانواده‌هایشان ادامه می‌دهد.

پایگاه خبری «عرب-۴۸» به نقل از روزنامه صهیونیستی «هاآرتض» گزارش داد، رژیم صهیونیستی از آوریل ۲۰۱۶ پیکر ۶۸ شهید فلسطینی را گروگان گرفته است.

به گزارش این روزنامه، در میان این شهدا، 17 نفر از آغاز سال جاری میلادی و دو نفر نیز در ماه جاری به شهادت رسیده‌اند.

با وجود اینکه آمار دقیقی از تعداد واقعی پیکر شهدای فلسطینی وجود ندارد که توسط صهیونیستها گروگان گرفته شده است، ولی برآوردهای نهادهای حقوقی صهیونیستها از صدها پیکر حکایت دارد.

بنا بر این گزارش، دولت صهیونیستی طی چهار سال اخیر، سیاستهای سرسختانه‌تری نسبت به آزادسازی پیکر شهدای فلسطینی در پیش گرفته است. این رژیم مدعی است که این افراد، مشکوک به انجام عملیات علیه اهداف اسرائیلی بوده‌اند.

در واقع این رژیم در تلاش است که برای آزادی جسد دو تن از سربازان خود که در جریان حمله به غزه در سال 2014، کشته شده بودند، به حماس اعمال فشار کند و به همین دلیل، پیکر شهدای فلسطینی را تحویل نمی‌دهد.

به گزارش این روزنامه صهیونیست، در میان پیکرهای شهدای فلسطینی، هفت اسیر نیز دیده می‌شود که پس از تحمل یک دوره بیماری در زندانهای صهیونیستی، به شهادت رسیده‌اند.

صهیونیستها در سپتامبر گذشته تصمیم گرفتند که پیکر تمامی فلسطینیانی که دست به عملیات علیه اهداف صهیونیستی زدند یا کسانی که مشکوک به انجام این عملیاتها بودند را تحویل ندهند.

فارس

پربیننده ترین خبرها