کرونا به کمپ تروریستهای منافقین در آلبانی زد

کرونا به کمپ تروریستهای منافقین در آلبانی زد
يکشنبه 16 آذر 1399 - 12:22

گزارش های منتشر شده از اپیدمی ویروس کرونا در کمپ اشرف 3 در شهر مانزا در آلبانی حکایت دارد این مرکز در حالی به کانون خطرناک شیوع این ویروس تبدیل شدهد که سرکرده های این گروهک تمام تلاش خود را برای بایکوت خبری این موضوع بکار گرفته اند.

العالم ـ اروپا

پایگاه خبری «اشرف نیوز» درگزارشی مستند پرده از بایکوت خبری تروریست های منافقین در خصص اپیدمی ویروس کرونا در کمپ اشرف 3 در شهر مانزا در آلبانی برداشته است.

بنابر این گزارش، در شهر «مانزا» در جمهوری آلبانی، کمپ گروهک تروریستی مجاهدین خلق وجود دارد؛ این پادگان شاهد تدابیر امنیتی شدیدی است که با تصمیم سرکرده های این گروهک به ویژه «مریم رجوی» از نزدیک شدن به این کمپ ممانعت می شود.
بنابر گزارش خبرنگار مستقر «اشرف نیوز» در شهر مانزا، کمپ گروهک تروریستی مجاهدین خلق به مرکزی خطرناک برای شیوع ویروس کرونا -کوید -19» تبدیل شده است، به طوریکه اگر این پادگان در این زمینه دست به پنهان کاری نمی زد، آمار زیادی از مبتلایان به این ویروس و فوتی ها در میان اعضای این گروه به ثبت می رسید.
گروهک تروریستی مجاهدین خلق از ورود تیم های پزشکی محلی و مرکزی برای ورود به پادگان اشرف 3 در شهر «مانزا» جلوگیری می کند تا مقامات محلی نتوانند تعداد مبتلایان و فوتی ها بر اثر شیوع ویروس کشنده ی کرونا را رسما تایید کنند.

خبرنگار اشرف نیوز گزارش داده، «با توجه به نبود اسناد رسمی در این زمینه مجبور شدیم دست به تحقیقات میدانی بزنیم، در نتیجه خبرنگار این پایگاه خبری به قبرستان واحد اداری (شهرداری تیرانا) رفت، آنجایی که همه کشته شدگان گروهک تروریستی منافقین در آلبانی دفن شدند؛ البته به استثنای یکی از اعضای این گروهک که در قبرستان واحد اداری مانزا (شهرداری دوریس) مدفون است.
(وقتی به قبرستان رسیدیم) از تعداد زیاد قبرهای جدید که تنها در ماه گذشته نوامبر ایجاد شده بود، همانطوری که در تصویر هم واضح است، بسیار متعجب شدیم. 6 قبر جدید در این قبرستان کوچک مربوط به گروهک تروریستی مجاهدین خلق در آلبانی دیده می شود و در تصویر هم گل های تازه ای که بر روی 4 قبر دیده می شود، نشان می دهد که این قبرها تنها 3 یا 4 روز از ایجاد آنها می گذرد!! عکس مربوطه هم روز اول دسامبر 2020 گرفته شده است.

در این گزارش به نقل از خبرنگار «اشرف نیوز» آمده است: «اگر شیوع ویروس کوید -19 را با 6 کشته در ماه در مجموعه ای 3000 نفری(این رقم، رقم رسمی گروهک تروریستی مجاهدین خلق است)، داشته باشیم پس تعداد افراد مبتلا به این ویروس در میان این تعداد نفر چه اندازه می تواند باشد؟ با توجه به پروتکل های بهداشتی موجود در میان تروریستهای منافق که به این ویروس مبتلا شده اند، چه مقدار امکانات فنی می تواند در این اردوگاه برای درمان وجود داشته باشد؟ من به یاد می آورم که سرکرده فرقه رجوی اعلام کرده بود: حتی مجاهدین خلق فقیر در اردوگاه اشرف 3 انسان هستند.»
«به یاد می آورم که «مریم رجوی» گفته بود تروریستهای مجاهدین خلق به صورت خودکار از حقوق هر انسانی در روی زمین برخوردار هستند و یادم هست که «ایدی راما» نخست وزیر آلبانی گفته بود که مجاهدین خلق به دلایل انسانی در این کشور مورد پذیرش قرار گرفتند و در زمره افراد تحت حمایت گنجانده شده اند.»
«واقعا بر این باورم که نخست وزیر آلبانی که مراقبت های پزشکی این تروریستها را برعهده گرفته، دست به تعهدی بین المللی زده است..»
در ادامه این گزارش آمده است: به استثنای سالهای 2013 تا 2015 -که در آلبانی چند صد تن از تروریستهای مجاهدین خلق حضور داشتند- در سالهای 2016 تا 2019 به طور متوسط در هر تقریبا 50 روز فوت یکی از این تروریستها را داشتیم و در نوامبر 2020 به شکلی عجیب در هر ماه 6 تن فوت می شدند.
حال این سوال مطرح می شود، که چگونه ممکن است تعداد فوتی های گروهک تروریستی مجاهدین خلق طی ماه نوامبر 10 برابر بشود، در حالیکه همه شرایط ماه نوامبر گذشته به استثنای اپیدمی ویروس کرونا همان شرایط و مواردی بوده که در کل ماههای چهار سال گذشته غالب بوده است؟
برای این تروریستهای منافقین چه اتفاقی افتاده است بطوریکه ما در یک ماه فوتی های زیادی را از آنها شاهدیم؟ اگر به علت ابتلا به ویروس کوید-19 نمرده اند، پس علت مرگشان چیست؟ آیا اپیدمی و بیماری دیگری در این اردوگاه مانند آنفلوآنزای خوکی، وبا، طاعون و ابولا و ... اتفاق افتاده است؟ یا ممکن است دربالها و جگرهای مرغ های ارزان و بی کیفیت برزیلی که در رستوران این اردوگاه ارائه می شود، باکتری سالمونا نفوذ کرده باشد؟ شاید مسمومیت غذایی دیگری رخ داده که موجب فوت 6 نفر در یک ماه شده است؟
خبرنگار «اشرف نیوز» در ادامه خاطرنشان کرده، از اهالی و ساکنان شهر «مانزا» می پرسم آیا شما مطمئن هستید که کمپ اشرف 3 واقع در قلب واحد اداری شما به کانون خطرناک ویروس کرونا تبدیل نشده است؟ از مسئولان بهداشتی شهرداری «دوریس» و شهرداری «تیرانا» و حتی مسئولان وزارت بهداشت آلبانی می پرسم آیا می توانند به ساکنان «مانزا» تضمین دهند که این کمپ منبع آلوده ی ویروس کوید -19 نیست؟
البته تنها به دلیل حس کنجکاوی شخصی این سوال را مطرح می کنم که تشخیص داده شده در گواهی های فوتی این افراد چیست؟ و کدام پزشک آن را امضا و تایید کرده است؟ بر اساس قانون شماره ی 9220 در تاریخ 15/4/2004 جواز دفن در آلبانی صادر نمی شود مگر بعد از آنکه گواهی فوت به دفتر رسیدگی به امور مردمی ارائه شود و سرپیچی یا دور زن این قانون هم ممکن نیست.
اما اجرای قانون 9220 برای تروریستهای مجاهدین خلق که به دلایل بشردوستانه به آلبانی پناه بردند، واجب نیست.
در زیر اسامی 6 تن از این تروریستهای فوت شده و تصاویر 4 تن از آنها که در ماه نوامبر گذشته در شهر مانزا مدفون شده اند، آورده شده است؛



«افسانه پیچگاه»، «روح الله راموز»، «حسن صلاح اندیش»، «خلیل حاج حسنی»، «مهدی حاج حسنی» و «محمد قولی احسانی».
با توجه به اینکه قانون اساسی در چنین مواردی بر این موضوع تاکید دارد که باید قبل از دفن جسد، گواهی فوت امضا شود، تا علت مرگ از سوی پزشک نوشته شود، اما برای گروهک تروریستی مجاهدین خلق اجرای قوانین و مصوبات در آلبانی امری اختیاری است!

پربیننده ترین خبرها