شیخ عیسی قاسم: شهیدان سلیمانی و المهندس مکتب زنده جهادند

شیخ عیسی قاسم: شهیدان سلیمانی و المهندس مکتب زنده جهادند
جمعه 5 دی 1399 - 16:47

دبیرکل جنبش اسلامی بحرین در نخستین مراسم سالگرد شهادت فرماندهان حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس گفت این دو شهید عشق به شهادت را در نسل های بعد زنده نگه داشتند.

العالم - بحرین

شیخ عیسی قاسم افزود بیشترین چیزی که یادآور سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو المهدی المهندس است که در راه خدا به دست آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار به شهادت رسیدند، فراموشی فریضه جهاد و دفاع مقدس از سوی بسیاری از حکومت های امت اسلامی است، حکومت هایی که علیه مخالفان خود و کسانی که به دفاع از اسلام، استقلال و موجودیت امت اسلامی می پردازند، دست خود را در دست آمریکا و رژیم صهیونیستی گذاشته اند.

وی اظهار داشت دفاع از اسلام، تفکر اسلامی و حاکمیت اسلام ضروری است، با بررسی روابط و سیره زندگی این دو شهید بزرگوار می بینیم که ارزشی برای زندگی خود بدون متبلور کردن اسلام قائل نبودند. در نتیجه، رژیم خبیث صهیونیستی و سیاستمداران آمریکایی کینه این دو شهید را به علت جهاد در راه خدا و اینکه الگوی بزرگی برای نسل امروز و نسل های آینده بودند به دل گرفتند. این دو شهید، مکتبی زنده در راه جهاد بودند که عشق به شهادت را در نسل های آینده زنده می کنند.

خبرگزاری صدا و سیما

پربیننده ترین خبرها