حماس رژیم اشغالگر را مسئول تبعات حمله به غزه دانست

حماس رژیم اشغالگر را مسئول تبعات حمله به غزه دانست
شنبه 6 دی 1399 - 18:16

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) رژیم اشغالگر اسرائیل را مسئول پیامدهای ناشی از حمله اخیر به غزه و حمله به منازل ، درمانگاه ها، کارخانه ها ، مساجد و مدارس دانست.

العالم فلسطین

" فوزی برهوم " سخنگوی جنبش حماس امروز در کلامی مکتوب اعلام کرد : میزان خسارت های ناشی از تشدید تجاوز اسرائیل در غزه ، نشان دهنده این است که این رژیم از قبل برای نابودی زیرساخت های این منطقه در سایه محاصره شدید برنامه ریزی کرده است.

برهوم افزود: رقابت کشورها برای عادی سازی در روابط با دشمن صهیونیست و بازگشت تشکیلات خودگردان فلسطین به روابط با این رژیم ، و نیز سکوت جامعه بین الملل در برابر جنایت های اسرائیل ، رژیم اشغالگر را به ادامه محاصره و حملات به غزه تشویق کرده است.

سخنگوی حماس همچنین اعلام کرد که مقاومت ادامه محاصره و تجاوزگری را نمی پذیرد و از عمل به وظیفه ملی و ارزشی خود در حمایت از منافع ملت فلسطین و شکستن معادلات رژیم اشغالگر اسرائیل کوتاه نمی آید.

جنگنده ها و تانک های رژیم اشغالگر قدسف امروز مناطقی از باریکه غزه را آماج حملات خود قرار دادند که این حملات، خسارت های سنگینی به یک مرکز درمانی و یک مرکز مراقبت از معلولان وارد کرد.

حملات موشکی جنگنده های رژیم اسرائیل به شرق شهر غزه، باعث قطع جریان برق در منازل اطراف منطقه مورد حمله شد.

پربیننده ترین خبرها