هشدار صنعاء درباره ارتکاب هرگونه حماقتی از سوی رژیم صهیونیستی

هشدار صنعاء درباره ارتکاب هرگونه حماقتی از سوی رژیم صهیونیستی
يکشنبه 7 دی 1399 - 14:51

یک مقام مسؤول در وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن هشدار داد، هر اقدام سبکسرانه‌ای از سوی رژیم صهیونیستی، منجر به جنگ فراگیر می‌شود و منافع این رژیم و شرکای آن در منطقه هدف مشروع صنعاء خواهند بود.

العالم - یمن

یک مقام مسؤول در وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن به اظهارات سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی که گفته بود رژیم اسرائیل وضعیت یمن را زیر نظر دارد، واکنش نشان داد.

این مقام مسؤول به خبرگزاری رسمی یمن «سبأ» گفت: رژیم صهیونیستی وضعیت مناطقی را که به صورت غیرقانونی در اراضی اشغالی فلسطینی تحت تسلط گرفته، رصد کند و از تهدید کشورهای منطقه مبنی حضور ارتشش در تمام مناطق خاورمیانه (غرب آسیا) و صحبت از جنگ برق‌آسا، دست بردارد.

وی ضمن اعلام اینکه وضعیت یمن هیچ ارتباطی به رژیم صهیونیستی ندارد، از هرگونه اقدام بی‌پروا توسط این رژیم برحذرداشت و گفت، هر اقدام سبکسرانه‌ای از سوی این رژیم منجر به جنگی فراگیر خواهد شد و اسرائیل اولین طرفی است که زیان خواهد دید.

مقام مذکور تصریح کرد، رژیم صهیونیستی دنبال بهانه برای اقدامات خصمانه است و از طریق آنها سعی می‌کند تجاوزات مستمر خود علیه ملت فلسطین را بپوشاند و به عادی‌سازی روابط کشورهای بیشتر با این رژیم تشویق کند.

وی در پایان بار دیگر هشدار داد، در صورتی که رژیم صهیونیستی دست به هرگونه تحرک یا اقدام سبک سرانه‌ای علیه یمن بزند «منافع اسرائیل» یا شرکای آن در دریای سرخ هدف مشروع صنعاء خواهد بود.

شب گذشته (شنبه شب) نیز جلال الرویشان معاون امور دفاعی نخست وزیر یمن با تاکید بر اینکه هر گونه حماقتی از سوی ائتلاف عبری-عربی در دریای سرخ آتش جنگ بزرگی را در آنجا شعله ور خواهد کرد، گفت که اسرائیل و رژیم‌های سازشگر هرگز به مقاصد خود دست نمی‌یابند.

فارس

پربیننده ترین خبرها