گزارش خبرنگار العالم

آخرین خبرها از انفجار در فرودگاه عدن همزمان با ورود کابینه جدید دولت مستعفی + فیلم

چهارشنبه 10 دی 1399 - 14:16

خبرنگار العالم گزارش داد همزمان با ورود کابینه جدید دولت مستعفی یمن به فرودگاه عدن (جنوب)، در این فرودگاه چند انفجار به وقوع پیوست.

العالم _ یمن

منابع خبری یمن گزارش دادند که این انفجار در سالن ورودی فرودگاه عدن به وقوع پیوست که در پی آن، برخی از اعضای کابینه نیز مجروح شده‌اند اما تلویزیون "العربیه" با این ادعا که، هنگام انفجار در سالن انتظار فرودگاه، اعضای کابینه داخل هواپیما بودند و آسیبی ندیدند، گزارش داد که اطلاعاتی در مورد آسیب دیدن وزیران کابینه یمن منتشر نشده است .

فرودگاه عدن

همزمان با شنیده شدن صدای انفجار، صدای تیراندازی نیز به گوش رسیده است.

برخی منابع گزارش دادند که در پی این انفجار، چند تن کشته و مجروح شده‌اند.

این منابع در ادامه خبر دادند که درگیری‌های شدیدی در فرودگاه عدن به وقوع پیوسته و چند انفجار شدید در این فرودگاه رخ داده است.

به گزارش خبرنگار العالم ، گزارش ها حاکی از آن است که سه انفجار شدید هواپیمای سعودی را که حامل اعضای دولت فراری هادی و برخی از مسئولان سعودی بود، هدف قرار داد.

به گفته خبرنگار العالم ، درگیری ها در داخل فرودگاه عدن در پی انفجارهای شدید ادامه دارد وعده ای دراین انفجارها، کشته یا زخمی شده اند.

به گزارش خبرنگار العالم، برخی از وزرای دولت فراری هادی نیز جز مجروحان هستند.

رسانه های یمنی از زخمی شدن برخی از مسئولان محلی در اثر انفجارهای فرودگاه عدن حکایت دارد.

برخی منابع به العالم گفته اند که " محمد آل جابر" سفیر سعودی در یمن ، به همراه اعضای دولت فراری هادی هنگام انفجار در داخل فرودگاه بوده اند.

خبرنگار العالم هم گفت : ناصر شریف و معاون استانداری عدن هم جز زخمی های انفجار هستند.

برخی از سایت های وابسته به مزدوران سعودی در عدن از زخمی شدن معاون استانداری عدن و برخی از مسئولان حکایت دارد و اجساد کشته شدگان همچنان در داخل فرودگاه است.

برخی از رسانه های سعودی هم مدعی شده اند که فرودگاه عدن ، با هواپیمای بدون سرنشین هدف قرار گرفته است.

خبرنگار العالم به نقل از سایت های وابسته به مزدوران سعودی گفت که انفجارها در سالن استقبال فرودگاه عدن ناشی از اصابت راکت های توپخانه ای بوده است.

براساس این گزارش، به اصطلاح "نخست وزیر" و اعضای دولت منصور هادی در پی انفجارهای فرودگاه عدن به کاخ المعاشیق منتقل شده اند.

خبر در حال تکمیل است ...

پربیننده ترین خبرها