انصارالله یمن:‌ انفجار عدن ارتباطی به ما ندارد

انصارالله یمن:‌ انفجار عدن ارتباطی به ما ندارد
چهارشنبه 10 دی 1399 - 16:07

عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که انفجار‌های فرودگاه عدن هیچ ارتباطی به این جنبش ندارد.

العالم - عراق/یمن

«محمد البخیتی»‌ عضو ارشد دفتر سیاسی انصارالله یمن، امروز (چهارشنبه)، در واکنش به اتهامات دولت مستعفی یمن، تأکید کرد که انفجار در فرودگاه عدن ارتباطی به این جنبش ندارد.

عضو ارشد انصارالله یمن در این خصوص گفت: «انفجار عدن ارتباطی به ما ندارد و اتهام‌زنی به ما در این خصوص [موضوعی] تکراری است تا اینگونه ما را وارد درگیری مزدوران کنند».

اظهارات عضو ارشد انصارالله درست پس از آن است «معمر الاریانی» وزیر اطلاع‌رسانی، گردشگری و فرهنگ دولت مستعفی یمن با اتهام‌زنی به جنبش انصار‌الله یمن، ادعا کرد: «حمله به فرودگاه یمن را حوثی‌ها انجام دادند».

این اتهام در حالی علیه انصارالله یمن مطرح شد که «عادل المسنی» پژوهشگر سیاسی در گفت‌و‌گو با شبکه «تی‌آر‌تی» ضمن اشاره ضمنی به این موضوع که احتمالا شبه‌نظامیان تحت حمایت امارات این اقدام را انجام داده‌اند، نوشت: «شبه‌نظامیانی که مورد حمایت امارات هستند، می‌خواهند توافق ریاض را از بین ببرند و به نظر می‌رسد که آنها قصد خروج از عدن را ندارند».

فرودگاه عدن (جنوب یمن)، امروز شاهد چند انفجار بود؛ انفجارهایی که همزمان با ورود کابینه دولت مستعفی این کشور به وقوع پیوست.

خبرگزاری «اسپوتنیک» در ارتباط با شمار کشته‌شدگان و مجروحان این انفجارها گزارش داد که در پی این انفجارها، ۱۰ تن کشته و ۲۰ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها