تظاهرات اعتراضی در صنعا در محکومیت اقدام خصمانه آمریکا علیه انصارالله

تظاهرات اعتراضی در صنعا در محکومیت اقدام خصمانه آمریکا علیه انصارالله
سه شنبه 30 دی 1399 - 11:21

یمنی‌‎ها با برگزاری تظاهرات‌ها در پایتخت، اقدام آمریکا به گنجاندن جنبش انصارالله در فهرست سازمان‌های تروریستی را محکوم و تأکید کردند که چنین سیاست خصمانه اراده آنها را بر تداوم مبارزه با نیروهای متجاوز سست نمی‌کند.

العالم- یمن

صنعا، پایتخت یمن شاهد تظاهرات اعتراضی به اقدام آمریکا در معرفی جنبش انصارالله به عنوان سازمانی تروریستی بود. مشارکت‌کنندگان در این تظاهرات بر مخالفت قاطع‌شان با این تصمیم تأکید و اعلام کردند که به مبارزه و مواجهه با نیروهای متجاوز به یمن ادامه خواهند داد.

یمنی‌ها مقابل سفارت آمریکا در صنعا نیز تجمع کرده و با سر دادن شعار "آمریکا مادر تروریسم است" تصمیم خصمانه دولت واشنگتن علیه جنبش انصارالله را محکوم کردند.

مشارکت‌کنندگان در تظاهرات خاطرنشان کردند، آمریکا و اذناب منطقه‌ای آن منبع تروریسم هستند.

از زمانی‌که دولت ترامپ در راستای خوش‌خدمتی به برخی متحدان منطقه‌ای به‌ویژه رژیم سعودی، جنبش مقاومت اسلامی یمن( انصارالله) را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده، مناطق مختلف یمن از جمله استان‌های تعز، صعده و صنعا شاهد تظاهرات اعتراضی گسترده یمنی‌هاست.

تظاهرات‌کنندگان در بیانیه‌هایی، سکوت جامعه جهانی در قبال تجاوزات ائتلاف متجاوز سعودی- آمریکایی علیه یمن و جنایات جنگی نیروهای متجاوز و مزدور علیه ملت یمن را به شدت محکوم کردند.

پربیننده ترین خبرها