حملات گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی

 حملات گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی
جمعه 24 بهمن 1399 - 17:25

منابع خبری از یورش گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی به برخی مناطق کرانه باختری و زخمی شدن ده‌ها شهروند فلسطینی خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

تظاهرات مسالمت آمیز شهروندان فلسطینی در رام الله که در محکومیت شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی برگزار شده بود، هدف حملات نظامیان متجاوز صهیونیست قرار گرفت.

نظامیان صهیونیست با گاز اشک آور و گلوله به شرکت کنندگان در این تجمع مسالمت آمیز حمله ور شده که در نتیجه آن، دست کم 13 نفر زخمی شدند. همچنین شماری از شهروندان در نتیجه استنشاق گاز اشک آور شلیک شده از سوی متجاوزان صهیونیست، دچار حالت خفگی شدند.

از سوی دیگر شهرک‌نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست به منطقه خان اللبن الشرقیه در جنوب نابلس حمله کردند که در نتیجه آن ده‌ها نفر دچار حالت خفگی و یا زخمی شدند.

شهرک کفرقدوم در شرق قلقیلیه هم شاهد یورش نظامیان صهیونیست بود که طی آن سه جوان فلسطینی به ضرب گلوله متجاوزان زخمی شدند.

همچنین شماری از شهروندان فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به منطقه جبل الشرفه در روستای دیرجریر در شرق رام الله دچار حالت خفگی شدند.

منابع فلسطینی همچنین از زخمی شدن یک شهروند در غرب سلفیت در حمله نظامیان صهیونیست و زخمی شدن دو نفر دیگر در بیت جن در یورش نظامیان صهیونیست خبر دادند، دهها شهروند هم در این حملات بر اثر استنشاق گاز اشک ‌آور دچار حالت خفگی شدند.

از سوی دیگر تظاهراتی در شهر ام الفحم در مناطق اشغالی 1948 در محکومیت جنایات نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی و همدستی آنها با قاتلان برگزار شد .

تسنیم

پربیننده ترین خبرها