کتاب فرانسوی که واقعیت فرهنگ غرب را افشا می کند

کتاب فرانسوی که واقعیت فرهنگ غرب را افشا می کند
شنبه 2 اسفند 1399 - 22:58

مدعیان آزادی ادعا می کنند که فرهنگ اسلامی مغایر با طبیعت بشر بوده و با ایجاد مرزهای ساختگی میان مرد و زن، باعث عقده ای شدن انسان می شود اما فرهنگ غربی با برداشتن حد و حدود میان مرد و زن، جامعه ای متوازن و خالی از عقده های روانی ایجاد می کند.

العالم – کشکول

به همین دلیل، بسیاری برای آنکه به ابتلا به بیماری روانی متهم نشوند، می کوشند خود را اشخاصی نشان دهند که به آزاد بودن رابطه میان مرد و زن اعتقاد داشته و به اوج قله تمدن بشری رسیده اند.

یکی از آخرین شاهکارهای فرهنگ منحط غربی، کتاب "خانواده بزرگ" از نویسنده زن فرانسوی به نام کامی کوشنر است که به موضوع زنای محارم در فرانسه پرداخته تا جایی که امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه مجبور شد درباره آن پیامی تلویزیونی ارائه دهد.

کوشنر دختر ایولین بیزیه استاد علوم سیاسی و برنار کوشنر وزیر سابق فرانسوی است.

کوشنر در این کتاب درباره عدم وجود مرز میان مرد و زن در خانواده اش و انحطاط اخلاقی در آن در حد تجاوز جنسی و رابطه نامشروع حتی با مادر و فرزندان و تمسخر سنتهای کاتولیکی درباره ضرورت وجود حد و مرز میان مرد و زن سخن گفته است.

در این کتاب آمده است که عریان شدن در برابر دیگران و رفتارهای جنسی حتی در برابر کودکان موضوعی طبیعی است و کسی که از آن سر باز زند، مورد تمسخر دیگران واقع می شود.

نبود حد و مرز میان مرد و زن همان موضوعی است که تمام ادیان آسمانی به ویژه دین مبین اسلام نسبت به آن هشدار می دهند اما غرب می کوشد انسان را دچار انحطاط اخلاقی کند تا جایی که مانند برخی حیوانات به مرحله لواط یا زنای محارم برسد.

پربیننده ترین خبرها