نه آن دلقک صهیونیست و نه فریبکاران غربی؛ مانع ایران نیستند!

نه آن دلقک صهیونیست و نه فریبکاران غربی؛ مانع ایران نیستند!
سه شنبه 5 اسفند 1399 - 11:02

رهبر انقلاب اسلامی ایران بارها مقامات را نسبت به اعتماد به وعده های تروئیکای اروپایی و افتادن در دام سخنان فریبنده آنان هشدار دادند زیرا این کشورها فقط بر اساس استراتژی آمریکا گام برمی دارند.

العالم - كشكول

همه دنیا پس از خروج دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا از توافق هسته ای شاهد موضع هماهنگ اروپا با امریکا بودند زیرا این کشورها برای جبران خروج آمریکا از برجام حتی یک گام کوچک برنداشتند بلکه برای اعمال فشار بیشتر اقتصادی بر ایران به تقسیم وظایف میان خود پرداختند.

اکنون برخی ناظران، پس از خروج ترامپ پیش بینی می کنند اروپایی ها برای قانع کردن جو بایدن رئیس جمهوری جدید برای بازگشت به توافق هسته ای با یکدیگر مسابقه می دهند که نه تنها شاهد هماهنگی بلکه مطابقت کامل این کشورها بودیم زیرا نه فقط سخنان بایدن که سخنان ترامپ احمق را بر زبان آوردند و نه تنها از سخنان فریبنده خود دست برداشتند بلکه با زبانی سلطه جویانه از ضرورت اضافه کردن بند برنامه موشکی ایران به توافق هسته ای و نقش منطقه ای سخن گفتند و از دادن هرگونه امتیاز به ایران مخالفت کردند تا توافق جدیدی متناسب با شروط مایک پومپئو شکل بگیرد.

رهبر انقلاب اسلامی روز گذشته در سخنرانی مهم خود نقشه راهی برای دولت و مقامات جهت برخورد با 4 کشورامریکا، بریتانیا، فرانسه و آلمان در پرتو قانون اقدامات های استراتژیک برای لغو تحریم ها که توسط مجلس شورا تصویب شده بود و در پاسخ به سخنان متکبرانه و سلطه جویانه چهار کشور فریبکار و در پاسخ به تهدیدات نتانیاهو دلقک صهیونیستی تعین کرده و قاطعانه بر عدم عقب نشینی ایران از مواضع منطقی خود در باره برنامه هسته ای و پیشرفت در این خصوص و در صورت اقتضای منافع ،غنی سازی 60 درصدی اورانیوم تاکید کردند.

رهبر انقلاب درباره دلقک صهیونیستی و تکرار سخنش مبنی بر جلوگیری از دست یافتن ایران به بمب اتمی گفت: ایران اگر در صدد دست یافتن بر بمب اتمی باشد نه این دلقک و نه بزرگتر از او کاری از پیش نمی برند، چیزی که مانع ایران می شود دین اسلام است که کشتار بی گناهان با سلاح کشتار جمعی را حرام می داند.

پس از سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی ،این 4 کشور فریبکار باید از تقسیم وظایف دست برداشته و با احترام و انصاف با ایران رفتار کنند درست مانند ایران که علیرغم خیانت های انان به توافق هسته ای پایبند ماند.

دلقک صهیونیستی نیز باید از سیاست گدایی آرا شهرک نشینان صهیونیستی و معرفی خود به عنوان وکیل مدافع آنان دست بردارد زیرا نه ترامپ احمق و نه بایدن فریبکار و نه حرکات نمایشی اش مانند تعیین نماینده ویژه اسرائیل در مسائل ایران ،در صورت ارتکاب حماقت و هرگونه اشتباه بزرگ یا کوچک علیه ایران، نمی تواند وی را حفظ کند.

پربیننده ترین خبرها