معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری:

پشتیبانی از حقوق ملت ایران از نقاط برجسته کارنامه «انیس نقاش» است

پشتیبانی از حقوق ملت ایران از نقاط برجسته کارنامه «انیس نقاش» است
سه شنبه 5 اسفند 1399 - 12:26

معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری در پی درگذشت انیس نقاش، در پیامی نوشت: پشتیبانی و حمایت‌های شجاعانه نقاش، از حقوق ملت ایران برابر جبهه جهانی استکبار، از نقاط برجسته کارنامه اوست که از یاد و خاطر ملت بزرگ ایران و آزادی خواهان جهان محو نمی‌شود.

العالم - ایران

انیس نقاش روز گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در دمشق پایتخت سوریه درگذشت. در واکنش به این رویداد، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی با ابراز تاسف از درگذشت این مبارز و مجاهد نستوه، در پیامی نوشت: آرمان فلسطین و قدس شریف جغرافیای فکر و اندیشه این شخصیت برجسته جهان اسلام و مقاومت را فرا گرفته بود.

معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری افزود: وی که صدای رسا برای آزادگان و مستضعفان جهان محسوب می‌شد، عمر با برکت خود را در راه دفاع از مظلومان سراسر جهان وقف کرد و لحظه‌ای از مبارزه فکری و فرهنگی و رسانه‌ای برای برافراشتن پرچم ستمدیدگان غافل نشد.

قمی خاطرنشان کرد: پشتیبانی و حمایت‌های شجاعانه انیس نقاش، از حقوق ملت ایران برابر جبهه جهانی استکبار، از نقاط برجسته کارنامه اوست که از یاد و خاطر ملت بزرگ ایران و آزادی خواهان جهان محو نخواهد شد. اینجانب درگذشت این مبارز و مجاهد خستگی ناپذیر را به دوستان، بازماندگان و خانواده آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند شکور برای ایشان علو درجات و غفران را مسالت دارم.

پربیننده ترین خبرها