تل‌آویو مدعی دستگیری افشاگر محل استقرار سامانه‌های گنبد آهنین شد

تل‌آویو مدعی دستگیری افشاگر محل استقرار سامانه‌های گنبد آهنین شد
جمعه 8 اسفند 1399 - 14:35

پلیس و دستگاه امنیت و اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) مدعی شد که یک فرد را که محل استقرار سامانه‌ پدافند هوایی گنبد آهنین را برای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) افشا می‌کرده، دستگیر کرده‌اند.

العالم - فلسطین اشغالی

امروز (جمعه)، گزارش دادند که پلیس و دستگاه امنیت و اطلاعات داخلی این رژیم فردی مرتبط با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را دستگیر کرده است.

طبق گزارش پایگاه خبری شبکه صهیونیستی «آی۲۴»، این فرد به جمع‌آوری اطلاعات درباره محل استقرار سامانه‌های گنبد آهنین و ارسال این اطلاعات به حماس متهم شده است.

شاباک در بیانیه امروز خود در این خصوص ادعا کرد که فردی به نام «محمد ابو عدره» (۴۳ ساله) از اهالی شهر «رحوفوت» در جنوب فلسطین اشغالی را به اتهام ارسال اطلاعات برای حماس دستگیر کرده است.

شاباک و پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه یادشده فرد مذکور را به «عضویت در سازمانی تروریستی، فاش کردن یک حکم خیانت، ارائه اطلاعات به دشمن و...» متهم کرده است.

این ادعا در حالی مطرح شده است که روزنامه «الاخبار»، امروز، در گزارشی به نقل از منابع مقاومت فلسطین خبر داد که رژیم صهیونیستی به تازگی با استفاده از بزرگ‌نمایی اخبار سعی دارد ضمن وادار کردن مقاومت به واکنش نشان دادن، اطلاعات بیشتری در زمینه‌های مختلف کسب کند که منابع یادشده در این خصوص گفتند که این تلاش صهیونیست‌ها بی‌فایده است و مقاومت در زمان مناسب توانمندی‌های خود را آشکار خواهد کرد.

فارس

پربیننده ترین خبرها